Amerikaanse verkiezingen 2016

Amerikaanse verkiezingen 2020

• Joe Biden

Stemmen: 8 44,4%
  • Donald John Trump

Stemmen: 3 16,7%
  • iemand anders (om wat voor reden dan ook)

Stemmen: 7 38,9%

• Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

inhethoekje

Active member
Vanavond eens gezellig al die linkse programma's aflopen, Pauw, RTL Late Night, Nieuwsuur, DWDD, Het Journaal, Een Vandaag.

Jort werd gisteren uitgelachen, kijken of Felix Rottenberg dat nu nog doet, samen met Jan Mulder.

Madonna krijgt het druk, die had iedereen een blowjob beloofd als Trump het zou worden.

zwammy

Well-known member
Gooi je even de leukste hierop Hoek, ben niet in de gelegenheid om te kijken. Heerlijk om de tweets al voorbij te zien komen van zurig Nederland.

inhethoekje

Active member
Jort zat bij DWDD?

Yep, die gaf Trump een hele goede kans, Rottenberg zat er zoals altijd hautian bij, vond Jort een aardige vent maar hij lulde nu wel erg uit zijn nek.

Jort was er vannacht ook, in de Melkweg (afgehuurd voor Clinton fans), ook toen gaf hij Trump een goede kans,die Surinaamse vrouw van het Journaal werd nog net niet bleek om de oren.

Elke keer kreeg Trump weer een staat, maar volgens de kenners van de NPO was dat niks, fly over states werden ze genoemd,maar hij liep steeds meer uit, die NPO man die bij Clinton aanwezig was werd steeds triester,eerst stond hij in de hal maar te ouwehoeren over het glazen dak wat straks open ging met allemaal ballonnen, toen in de hal en volgens mij ligt zijn microfoon nu nog in de hal en is hij huilend naar huis gegaan.

Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Nou is Trump natuurlijk een volslagen idioot maar als ik sommige reacties mag geloven dan staan we aan de vooravond van het vergaan van de wereld. Lijkt me nou ook weer een tikje overdreven.

inhethoekje

Active member
En maar ouwehoeren dat Clinton Florida mocht verliezen want dat kon ze hebben, de NPO mannen hadden alleen niet door dat de teller bij Trump steeds meer opliep, maar Dionne Stax was gefocust op Florida, de lieverd.

Stax: Florrida 70 procent geteld.

Ondertussen had Trump weer 4 staten binnen.

Stax : Florida: 78 procent geteld. Trump iets voor maar Clinton kan dat hebben.

Ondertussen kreeg Trump weer 3 staten.

Het was een prachtige nacht, na de baseball finale staat deze toch echt op Nr 2.

En maar ouwehoeren over Florida terwijl links en rechts de staten naar Trump gingen.

Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Die vent die bij Trump mee had gedaan aan dat tv programma en bij de NPO aanschoof was het hoogtepunt, die had het erover dat hij ook een grote lul had en dat hij daar regelmatig over opschepte, vond die Clinton vrouw aan de andere kant van de tafel niet zo leuk.

Ondertussen had Trump weer 2 staten binnen.

Leuke nacht.

inhethoekje

Active member
Heb je het gehele programma gezien?

Heb de hele nacht gekeken, moest om half zes naar het werk, ben nu wel een beetje moe.

Onze Amerikaanse vrienden, fanatieke Clinton aanhangers, werden op de app helemaal gek, die zijn echt totaal van de kaart.

Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Die vent die bij Trump mee had gedaan aan dat tv programma en bij de NPO aanschoof was het hoogtepunt, die had het erover dat hij ook een grote lul had en dat hij daar regelmatig over opschepte, vond die Clinton vrouw aan de andere kant van de tafel niet zo leuk.

Die Rus ? Hij zei mannen in het algemeen scheppen nou eenmaal onderling graag op over hun lul of seks, of ze nou een grote of een kleine dingeling hebben :D. En dat van Trump was van lang geleden en hij was toen nog geen politicus en had geen ambities in die richting blabla...had ie op zich wel punt.

Valt me wel ineens op hoeveel Ruskies in de VS op de voorgrond zijn gaan treden tijdens de campagne.

JFK

Well-known member
Heb de hele nacht gekeken, moest om half zes naar het werk, ben nu wel een beetje moe.

Onze Amerikaanse vrienden, fanatieke Clinton aanhangers, werden op de app helemaal gek, die zijn echt totaal van de kaart.

Elke 4 jaar neem ik me voor om ook zo'n hele nacht op te blijven, maar daar komt nooit wat van terecht. Maar na het lezen van jouw bijdrages ga ik in 2020 er eens echt voor zitten.

De Wolf

Well-known member
Mensen die willen emigreren omdat Trump president wordt. Krijgen we straks dan ook een leegloop met premier Wilders?

inhethoekje

Active member
Elke 4 jaar neem ik me voor om ook zo'n hele nacht op te blijven, maar daar komt nooit wat van terecht. Maar na het lezen van jouw bijdrages ga ik in 2020 er eens echt voor zitten.

Over 4 jaar is de techniek op tv weer wat verder uitgebreid, alleen niet bij de NPO, daar blijft men klooien met die grote schermen,en Stax maar swyppen op haar tablet.
Had ze eindelijk een staat op het scherm, geeft ze de staat aan Clinton om later te zeggen dat de staat voor Trump was.

Lieve meid die Stax ze doet haar best maar het zal nooit wat worden, (oke, Sportjournaal) ze zat net bijkans te huilen bij Omroep Max omdat ze de nederlaag toespraak van Clinton zo mooi vond.
En ik maar denken dat je als presentator van het Journaal onpartijdig in het nieuws moet staan.

Maasveld

Well-known member
Haha op Schiphol werd een Amerikaan geconfronteerd met het nieuws. Zijn reactie was best mooi: "Ik heb op Trump gestemd. Ik wilde niet dat Clinton won en Trump zal waarschijnlijk toch wel worden afgezet. Zijn we van allebei af."

Laatst bewerkt:
Bovenaan