American football

SanMark.

Well-known member
Fijn dat het racisme is opgelost in Amerika want er knielde niemand meer tijdens het volkslied.

Go Bengals en Burrow want ik heb wat centen gezet op Mvp Burrow.
 

Mommiej

Well-known member
Rams leken het vlak na rust weg te geven, maar winnen alsnog met 23-20 door late TD van Kupp en vervolgens de Bengals te stoppen halverwege het veld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Uiteindelijk toch wel de verdiende winnaar. De grote spelers Kupp en Donald stonden op het juiste moment op.

Ietwat tegenvallende Super Bowl, maar dat is eigenlijk altijd zo. En nu weer 8 maanden wachten. :(
 

Mario

Well-known member
Ik heb niet zoveel met deze sport, maar kwam tijdens het zappen toevallig voorbij de opening. Wel heel Amerikaans allemaal. Ik zie dat hier niet echt gebeuren met het Wilhelmus en straaljagers bij aanvang van de bekerfinale 😄 Toch heeft het wel wat...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ook geinig, als enige land in de wereld dit een sport noemen en dan de wereldtitel claimen :rolleyes:
 

ALenstra

Well-known member
Tom Brady stopt er toch niet mee en gaat komend seizoen weer spelen bij de Tampa Bay Buccaneers. Overigens zullen de Buccaneers een van de teams zijn die de wedstrijd in München speelt.
 

ALenstra

Well-known member
Het nieuwe seizoen begon gisternacht met Los Angeles Rams-Buffalo Bills. Regerend kampioen Rams verloor verrassend met 31-10 van de Bills.
 

ALenstra

Well-known member
De Bengals geven een zege tegen de Steelers uit handen in de laatste seconde en de wedstrijd moet verlengd worden.
 

ALenstra

Well-known member
Dramatische toestanden in Buffalo waar Bills speler Damar Hamlin op het veld in elkaar zakte na een hartstilstand. Na reanimering werd hij naar het ziekenhuis gebracht waar zijn toestand nog kritiek is. De wedstrijd tegen de Cincinnati Bengals werd daarna gestaakt.
 
Bovenaan