1,5 tot 2 miljoen? Dat bestaat niet lijkt mij, of leggen ze ook meteen veldverwaming aan?
Hoezo ‘weer’? In Almere is nog nooit op echt gras gespeeld.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf201...rger&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Nog maar de vraag wat zijn bronnen zijn natuurlijk, maar het is wel iemand die er ongetwijfeld meer vanaf weet.
Iedere grasmat in de arena kostte een ton. Uiteraard is het verstandig om dan ook direct veldverwarming aan te leggen mocht je toch promoveren. Laten we zeggen dat je dan op een half miljoen uitkomt. Voor grotere clubs wel te doen maar voor kleine clubs een hoop geld. Achilles is zelfs op zo'n bedrag failliet gegaan.
Heb je hem wel eens zien voetballen dan?
Die zien we dus binnenkort ook in Jong Almere in de derde divisie, da's lekker dan...
Dat niet, wel diverse mensen gesproken die hem wel hebben zien spelen.
Joshua Smits van NEC naar Almere. Stond daar in de basis in het kampioensjaar, maar daarna enkele blessures gehad.
Prima aanwinst voor Almere schat ik. Zeker aangezien Kramer heel matig keept de afgelopen tijd.
Joshua was bijna 100% fit nadat hij enkele maanden terug zijn rechter onderarm had gebroken, maar heeft vorig week zijn linker onderarm gebroken op de training.. Einde seizoen voor hem.
Ik heb nog nooit een arm gebroken.
Wat doen die jongens daar op de training??
Of kunstgras.