Almere City FC

almere036

Member
Vooral aanvallend wel een flink stuk sterker. Zeker als Harrison zijn verwachtingen waar kan maken en als Boymans erbij komt. Verdedigend ook iets sterker met Koppers erbij.
Middenveld hetzelfde en nu twee redelijke keepers ipv ??n.

Zijn wel verplicht om top 5 te halen met deze selectie.
 

Batigoal

Well-known member
Kampioen is wat overdreven, maar er staat wel een prima team. Sinds wanneer zit Boymans bij Almere? Ik zie hem niet in de seizoensgids staan. Ben benieuwd wat hij nog kan na zo'n lange tijd zonder voetbal.
 

almere036

Member
Kampioen is wat overdreven, maar er staat wel een prima team. Sinds wanneer zit Boymans bij Almere? Ik zie hem niet in de seizoensgids staan. Ben benieuwd wat hij nog kan na zo'n lange tijd zonder voetbal.

Ja kampioen gaan we niet worden, maar top 2 is mogelijk. Maar dat is ook mogelijk voor 6 andere ploegen.

Boymans is nu iets van 10 weken aan het trainen bij Almere om fit te worden. Is vorig week voor het eerst op het veld begonnen met trainen ipv binnen.
Heeft nog niet getekend, maar gaan binnenkort contracten bespreken als hij geen enkelklachten meer heeft.
 

zwammy

Well-known member
Uiteraard, goede voetballer met een goede kop erop. Heeft niet genoeg kwaliteit voor NAC en volgens mij was het bij Helmond ook teleurstellend.
 

Unregistere

Well-known member
Stond op de lijst bij meerdere clubs in de tweede divisie, maar wilde die stap nog niet zetten. Zijn zaakwaarnemer heeft hem dus voorlopig nog in het profvoetbal kunnen houden. Wordt wel een soort laatste kans denk ik, dus hij zal vast gemotiveerd zijn om er wat van te maken in Almere!
 

Unregistere

Well-known member
Daar mag hij nog net aan spelen, maar neem aan dat hij daar niet blij van wordt. De tweede divisie wilde hij al niet, laat staan de derde. :p
 

almere036

Member
Meijers vandaag getekend!

Impressies vernieuwde stadion;

2n0vjo6.jpg



jphpqf.jpg



25jktb9.jpg
 

Joost

Well-known member
Naja, vergeleken met dit toch wel een aardige vooruitgang

Ja en nee.
Op zich goed dat ze willen verbeteren en ook die op dit moment nauwelijks gebruikte lange zijde van een grote tribune gaan voorzien.
Maar waarom dan investeren in dit complex dat overduidelijk niet veel meer is dan een nieuw soort tijdelijke complex. Op de lange zijde tel ik 27 palen, dat is niet echt lekker voor het zicht.

Als ik me niet vergis was het ooit de bedoeling dat Almere hier zou beginnen en dat er een 'echt' stadion elders gebouwd zou worden. Gezien de ontwikkelingen van de laatste tien jaar lijkt het er echter op dat de club op deze locatie blijft. Waarom wordt er dan niet begonnen om een wat grotere tribune neer te zetten.

Ik was deze zomer op vakantie in Zweden bij Falkenbergs FF, die hebben sinds 2013 een nieuw terrein met twee tribunes. Tegenover de hoofdtribune staat dit exemplaar. Eenvoudig uitgevoerd en ook volledig te voorzien van zitjes;

falkenberg_7.04.18_46_.jpg


Zet zoiets neer aan de lange zijde en maak van de overzijde een overdekte staantribune met een rij of 10.
 

almere036

Member
Dit is idd een tijdelijke locatie. Er is al een stuk grond gereserveerd, waarschijnlijk langs de A6 en in de buurt van een treinstation, voor het geval dat we promoveren en ook 4500 plaatsen te weinig zijn.

Maar dat is op dit moment nog niet haalbaar of iig niet te vullen.
En aangezien het huidige stadion ook te klein is, is dit een goede oplossing voor de komende paar jaar.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens de seizoensgids van VI zit er een behoorlijke stijgende lijn in wat betreft toeschouwersaantal. Afgelopen seizoen was het gemiddelde aantal 2316 en dat was het hoogste sinds de club betaald voetbal speelt. Met name na 2016 zijn de aantallen aan het stijgen.
 
Bovenaan