Almere City FC

Unregistere

Well-known member
Ruud kan in elk geval lekker snacken, las ik op Omroep Flevoland!

City FC introduceert 'snackmuren' in stadion
Fans van Almere City FC kunnen binnenkort hun kroketje ‘uit de muur trekken’ bij wedstrijden van het eerste elftal. De voetbalclub heeft een deal gesloten met de bekende snackketen FEBO. In het vernieuwde Yanmar stadion zullen op diverse punten snack-automaten geplaatst worden.

Volgens directeur John Bes is Almere City de eerste voetbalclub met dergelijke ‘Febomaten’ binnen de stadionmuren. Bes is erg enthousiast: “We stonden door onze stadionuitbreiding ook voor een nieuwe uitdaging qua horeca-voorziening. We dachten: hoe kunnen we onze fans het best bedienen tijdens het kwartier voor de wedstrijd en in de rust. We kwamen toen op het idee van de automatieken. Op deze manier kunnen we veel meer toeschouwers sneller van een lekkere snack voorzien”.

Volgens Bes zullen de vakjes van de automaten niet louter gevuld worden met vette snacks, maar zullen er ook ‘gezonde producten’ worden aangeboden: “Je weet wat wij allemaal doen om alles en iedereen binnen de club fit te houden, zoals afval-programma’s voor business-club leden. Maar een kwalitatieve snack moet gewoon kunnen. Snacks hoort gewoon nog steeds bij voetbal naast een aantal zaken, die meer richting het gezonde assortiment gaan”, aldus Bes.

Dat wordt genieten almere036 !!
 

SanMark.

Well-known member
Almere heeft de spits van Hoogeveen Jearl Margaritha vastgelegd. Komende zaterdag zal die nog even het Protos zaaltoernooi spelen voor Hoogeveen en dan gaat hij naar Almere toe.
 

Batigoal

Well-known member
Almere heeft de spits van Hoogeveen Jearl Margaritha vastgelegd. Komende zaterdag zal die nog even het Protos zaaltoernooi spelen voor Hoogeveen en dan gaat hij naar Almere toe.

Oei, dat vraagt om een blessure en een transfer die daardoor niet door gaat.
 

Unregistere

Well-known member
Almere heeft de spits van Hoogeveen Jearl Margaritha vastgelegd. Komende zaterdag zal die nog even het Protos zaaltoernooi spelen voor Hoogeveen en dan gaat hij naar Almere toe.

Voor Jong Almere vermoed ik? Of zal hij al een rol kunnen spelen in de KKD, denk je? Al kunnen we dat beter aan noord-ooster vragen misschien.
 

almere036

Member
Dus je legt iemand voor 5 maanden vast en dan ga je diegene langzaam brengen? Ik vind dat raar.

Wel met een optie voor nog een jaar natuurlijk. herstelt/traint al sinds mei mee in Almere en speelt ook een rol in de kleedkamer. Komende maanden kijken of hij het nog kan en daarna langer vastleggen.

Ruud kan in elk geval lekker snacken, las ik op Omroep Flevoland!

Dat wordt genieten almere036 !!

Haha ja heerlijk nieuws, hopelijk wordt het wel een beetje verdeeld over het stadion en niet alles op het horecaplein. Anders sta je alsnog lang te wachten.

Voor Jong Almere vermoed ik? Of zal hij al een rol kunnen spelen in de KKD, denk je? Al kunnen we dat beter aan noord-ooster vragen misschien.

Ja zal sowieso in Jong beginnen, concurrentie voorin bij Almere is veel te groot. Verwacht pas speelminuten voor hem in het eerste tijdens de voorbereiding op komend seizoen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Prima speler bij Hoogeveen. Speelde vorig seizoen bij Fc Emmen.
Goede individuele actie ook, aantrekkelijk om te zien spelen.
Geen idee of hij is aangetrokken voor jong Almere of voor de KKD, maar zeker op (korte) termijn zal hij toch wel uitgaan van de KKD, want anders kan hij beter bij Hoogeveen blijven , zeker als die gaan promoveren.

Waarom? Alleen al op de trainingen zal hij beter worden door het hogere niveau en de intensiteit van de trainingen en de kwaliteiten en faciliteiten om hem heen.
 

SanMark.

Well-known member
Inderdaad ik denk dat het voor een jonge speler van belang is dat hij zoveel mogelijk met zijn sport bezig is.

Bij Hoogeveen is dat 3x 1.5 tot 2 uur trainen en 1 wedstrijd, bij Almere zal dat elke dag minimaal 1x trainen zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Ole Tobiasen krijgt per direct een nieuwe assistent. Jeroen Rijsdijk komt over van Sparta, waar hij de beloften trainde.
 

almere036

Member
Amir Absalem voor de rest van het seizoen gehuurd van FC Groningen. Koppers helaas toch tevaak geblesseerd en Blackson net niet goed genoeg. Prima oplossing dit.
 

Unregistere

Well-known member
Da's inderdaad wel een lekker spelertje om er nu bij te hebben. Kan hij zich mooi verder ontwikkelen onder de vleugels van Rijsdijk en Tobiasen.
 

almere036

Member
Ik zie hem Joshua Smits niet eruit keepen, maar een uitstekende tweede keeper. Wellicht voor volgend seizoen als Smits wordt verkocht.
 
Bovenaan