Ja en zolang ze de Mike van Duinens, Stanley Elbers, Clint Leemans, Vito van Crooij, Gustavo Hamers en Pelle Clements van deze wereld blijven vastleggen gaan ze daar nooit komen.Hoezo? PEC Zwolle wil toch structureel subtop draaien.
Klopt, we mogen ons in onze handen wrijven met Valckx.Die eerder aankopen van VVV waren eerder ook al zo'n enorm succes.
Zou Steijn een beetje bij Zwolle passen en is het een logische keus voor Zwolle?
https://www.limburger.nl/cnt/dmf201...rger&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Dit vind ik wel een heel verrassende move...
Want? Cashen als een malle!
Dat natuurlijk wel, maar had dat op dit moment nog neit verwacht van Steijn.
Als het beter dan zijn Nederlands is ben ik al tevreden.Hoe is zijn Duits?
VVV is in gesprek met Schippie als opvolger van Steijn. Dat is wel een hele cultuuromslag en ik betwijfel of dat gaat werken.
Ik hoop dat Ajax degradeert!Totaal onlogische keuze.
Maar goed, nu moeten we VVV misschien toch weer als degradatiekandidaat gaan zien. Dus dat is wat mij betreft prima.
Totaal onlogische keuze.
Maar goed, nu moeten we VVV misschien toch weer als degradatiekandidaat gaan zien. Dus dat is wat mij betreft prima.
Ach anderhalf jaar geleden was John nog een wondertrainer die naar Ajax moest. Die kan wel watIk hoop dat Ajax degradeert!
Ik hoop dat Fortuna degradeert!:duim:
Ach anderhalf jaar geleden was John nog een wondertrainer die naar Ajax moest. Die kan wel wat