Alles heej is VVV

Bernardo

Well-known member
Alsnog, de kans dat Steijn dit nog een keer flikt bij VVV is klein. Bij Zwolle kom je toch gewoon bij een middenmoter.
 

Maasveld

Well-known member
Die eerder aankopen van VVV waren eerder ook al zo'n enorm succes.

Zou Steijn een beetje bij Zwolle passen en is het een logische keus voor Zwolle?
Klopt, we mogen ons in onze handen wrijven met Valckx.

In principe is er bij VVV niets meer te halen voor Steijn. Dit seizoen zal wel zo ongeveer onze max zijn. Bij Zwolle kan hij met een schuin oog naar top 8 kijken en dus meestrijden om Europees voetbal. Wat dat betreft is het wel degelijk een stap vooruit. Hij is een trainer die realistisch wil voetballen. In de eerste twee seizoenen werd redelijk aanvallend gevoetbald, maar in het 3de seizoen kwam hij erachter dat met iets meer zekerheid meer punten behaald konden worden. Het collectief gaat boven alles en voor individualisten is over het algemeen geen plaats.
 

Joost

Well-known member
Dat natuurlijk wel, maar had dat op dit moment nog neit verwacht van Steijn.

Hij heeft met VVV een uitstekende prestatie geleverd. Als het niet direct ook lukt met een andere club hakt dat ook weer in op zijn imago.
Even lekker cashen in de woestijn is een begrijpelijke tussenstap.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik snap het wel. Zeker als je leest dat Steijn bij Feyenoord en PEC ook al hoog in de boom zou zijn gaan zitten.


Nu dus lekker cashen en daarna maar naar een middenmotor.
 

Maasveld

Well-known member
VVV is in gesprek met Schippie als opvolger van Steijn. Dat is wel een hele cultuuromslag en ik betwijfel of dat gaat werken.
 

Atreides

Well-known member
VVV is in gesprek met Schippie als opvolger van Steijn. Dat is wel een hele cultuuromslag en ik betwijfel of dat gaat werken.

Totaal onlogische keuze.

Maar goed, nu moeten we VVV misschien toch weer als degradatiekandidaat gaan zien. Dus dat is wat mij betreft prima.
 
Bovenaan