D
Deleted member 2709
Guest
Kevin Inkelaar, Sebastian Langeveld en nog een aantal in het wielrennen.
Heel veel, ik zou de wekker zetten als ik jou was.Welke Nederlanders moeten morgen?
Hoeveel medailles voorspellen de kenners en data analisten?nog 180 dagen begint de volgende olympische spelen alweer
Oei, geen idee. Daar zullen we eerst het OKT voor moeten afwachten.Hoeveel medailles voorspellen de kenners en data analisten?
Ik geloof dat ze de resultaten vanaf de laatste Olympische Spelen meenemen.Gracenote splitst het niet uit (edit: dit gooien ze in ieder geval niet publiek online).
Maar ja, hun kennende kijken ze vooral naar het laatste WK afstanden en daar pakte Nederland 7x goud bij het WK afstanden, zonder rekening er mee te houden dat het in Nederland was en veel toppers er niet waren.
Nog wat shorttrack erbij.
Pff, nou inderdaad. Wat een heerlijke twee weken waren het! Niet in de laatste plaats door dit geweldige topic en de leuke sfeer tussen de leden die net als ik bijna alles keken.Jongens, wat een zwart gat. 🙁
Wel weer een nachtje lekker door kunnen slapen.Jongens, wat een zwart gat. 🙁
Sowieso hebben we al shorttrack waar we meedoen om de medailles en doen we vaak mee met bobslee, skeleton, snowboard. We hebben nu ook een skister volgens mij.Het zou fijn zijn als TeamNL zich in de toekomst ook tijdens de winterspelen wat meer gaat verbreden. Anders wordt het weer alleen schaatsen.