Algemene prestaties in Tokyo

D

Deleted member 2709

Guest
Voor brons tegen de Duitse waartegen ze Europees kampioen werd.

D

Deleted member 2709

Guest
Ik vind judo juist 1 van de leukere sporten, dat gevecht net tussen de Japanse en Russische was fascinerend.
Ik ga echt niet kijken naar een roeiwedstrijd waar Nederland niet mee doet of Japan-Rusland in het hockey of handbal ofzo :D

erka

Well-known member
Fiji wint weer het goud bij de Sevens.

Bij sevens zijn de zwaargewichten, kickers en breedte van de selectie minder belangrijk dus dan komt het echte talent en de handelingssnelheid boven. Mooi hoor

JMD

Well-known member
Fiji wint weer het goud bij de Sevens.

Bij sevens zijn de zwaargewichten, kickers en breedte van de selectie minder belangrijk dus dan komt het echte talent en de handelingssnelheid boven. Mooi hoor
Het "echte" rugby vind ik vaak veel te druk op het veld, daar gebeurt niet veel, veel sjorren en trekken. Die sevens zijn zoveel leuker om te zijn. Eigenlijk ook idioot, op hetzelfde veld spelen qua dimensies maar wel met minder dan de helft van de spelers...

Die Spanjaard verliest ook de herkansing.

D

Deleted member 2709

Guest
Echt zonde dat Van 't End verloor van die Sloveense Turk, had hij moeten winnen op papier en alle andere favorieten liggen er ook al uit, weg naar goud of in ieder geval de finale lag open.
Die Hongaar waar hij nu tegen moet is op papier beter dan al die gasten die in de halve finale staan.

Bovenaan