3e. Wietse van AltenSydney voor het eerst plek 4 of was dat al later? Maar sinds die vierde plek altijd groot fan. Wel altijd op teletekst uitslagen kijken, maar daar ben je Ajacied voor
Servië is de topfavoriet, zei die commentator. Ik vind dat Nederland nog behoorlijk bij blijft. Twee punten verschil nog maar.Ondertussen hebben de 3x3 mannen het lastig tegen Servië, 10-7 achter.
Servië ook absoluut topland. Was op basis van wereldranglijst geplaatst. Al zijn er eigenlijk alleen maar toplanden.Ondertussen hebben de 3x3 mannen het lastig tegen Servië, 10-7 achter.
Boogschieten heeft grote afstanden (70m), dat is binnen lastiger.Waarom is het handboogschieten buiten en het schieten met pistool/luchtgeweer binnen? Andersom zou mij logischer lijken.
Servië ook absoluut topland. Was op basis van wereldranglijst geplaatst. Al zijn er eigenlijk alleen maar toplanden.
Nee, inderdaad, jammer dat het publiek er niet is, maar het is mooie sport.Jezus man, het gaat maar door met de ene obscure topsport na de andere. Wat een heerlijk evenement is dit toch! Tuurlijk jammer dat er geen publiek is, maar het gaat tot nu toe niet ten koste van m'n kijkplezier.
Ik denk 'gewoon' schieten ook, daar heeft een vrouw wel eens in een mannenveld goud gewonnen...Zou handboogschieten de enige sport ter wereld zijn waarin de mannen en vrouwen echt gelijkwaardig zijn aan elkaar?