Ja, echt te gek! Mis alleen het commentaar bij 38 van die streams.40 Livestreams
Ja, echt te gek! Mis alleen het commentaar bij 38 van die streams.40 Livestreams
Ja, echt te gek! Mis alleen het commentaar bij 38 van die streams.
Van de week hadden ze bij elke voetbalwedstrijd twee commentatoren. Kan toch bij een aantal sporten gewoon commentaar doen?Maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Lijkt me ook niet te doen trouwens,.
Ongeveer 9.00Hoera!! Wanneer moeten ze weer?
Zal wel in het programmaboekje van @JMD staan neem ik aan?Hoera!! Wanneer moeten ze weer?
Thanks!Ongeveer 9.00
Handboogschieten is zo'n fijne Olympische sport 😍
Ja, ik vind dit echt geweldig om te zien. Paar Spelen geleden ontdekt en sindsdien kijk ik altijd. Weliswaar alleen op de Spelen.Handboogschieten is zo'n fijne Olympische sport 😍
Sydney voor het eerst plek 4 of was dat al later? Maar sinds die vierde plek altijd groot fan. Wel altijd op teletekst uitslagen kijken, maar daar ben je Ajacied voorJa, ik vind dit echt geweldig om te zien. Paar Spelen geleden ontdekt en sindsdien kijk ik altijd. Weliswaar alleen op de Spelen.
Ik heb ook de stream van het 3x3 basketbal aan staan. En wielrennen op tv.Ik blijf ook gewoon handboogschieten kijken. Nu Mexico tegen het topland Zuid-Korea.