Is dit een reactie op mijn bericht?
Ja, foutje bij het citeren.
Is dit een reactie op mijn bericht?
Ja, maar niet onverwacht. Je kan moeilijk elke sporter een eigen vliegtuig geven....Besmette olympiërs zaten op dezelfde vlucht naar Tokyo
Woordvoerder TeamNL bevestigt dat sporters op hetzelfde vliegtuig zaten.www.espn.nl
Het AD meldt dat de Nederlandse hockeyselectie bij de heren, de beachvolleyballers, de tennissers zoals Kiki Bertens, een deel van de wielerdelegatie onder wie Tom Dumoulin en bondscoach Koos Moerenhout in hetzelfde vliegtuig zaten, maar dat kon nog niet worden bevestigd.
Damn, dit is potentieel een groot probleem.
Dat weet ik. Maar het is dus min of meer zeker dat ze elkaar hebben aangestoken. En er dus nog veel meer mensen besmet blijken te zijn. Aan de andere kant is het wel gunstig dat de besmettingen waarschijnlijk niet in het Olympisch dorp zelf plaatsvinden. En dat die bubbel dus hopelijk wel werkt.Ja, maar niet onverwacht. Je kan moeilijk elke sporter een eigen vliegtuig geven....
Er vlogen ook buitenstaanders mee.Dat weet ik. Maar het is dus min of meer zeker dat ze elkaar hebben aangestoken. En er dus nog veel meer mensen besmet blijken te zijn. Aan de andere kant is het wel gunstig dat de besmettingen waarschijnlijk niet in het Olympisch dorp zelf plaatsvinden. En dat die bubbel dus hopelijk wel werkt.
Als je met buitenstaanders in de rij moet wachten voor de wc, helpen die filters ook niet.Waarom zijn ze niet eerst in quarantaine gegaan voordat ze gingen vliegen? Zo'n negatieve test is altijd een momentopname.
Hopen dat meer besmettingen uitblijven.
Wel duidelijk dat die speciale filters in het vliegtuig in ieder geval niet werken.
Serieus?De drie positieve gevallen bij Nederland zaten in het zelfde vliegtuig.
Yep.Serieus?
Dat is zeker opvallend. Zeker omdat je toch een hele periode op het vliegveld zit en hij de extra tijd dus ook niet heeft gebruikt om te wennen aan het klimaat.Opvallend: Mathieu van der Poel vliegt vandaag pas, zijn race is maandag al.
Hij had geen zin om lang op een kamertje te zitten in Japan vertelde hij net.Dat is zeker opvallend. Zeker omdat je toch een hele periode op het vliegveld zit en hij de extra tijd dus ook niet heeft gebruikt om te wennen aan het klimaat.
Ben wel benieuwd naar de argumenten hiervoor.