Ja dat vroeg ik me dus ook al af. Hoe kan je een parcours goed verkennen wat tijdens de wedstrijd zelf verandert?Even los van of VdP het wel wist of niet, maar wat is het voor idioots om in een training wel planken neer te leggen en dan 'voor het echie' niet? Je wilt toch het precieze parcours oefenen?
Het waren ook geen lullige plankjes...Ja dat vroeg ik me dus ook al af. Hoe kan je een parcours goed verkennen wat tijdens de wedstrijd zelf verandert?
Ja, onze sporten moeten nog komen.Wel een beetje vreemd idd dat je het parcours verkent en ze het dan later weer aanpassen. Maar goed, gaan wij nog goud pakken deze Spelen?
Wel een beetje vreemd idd dat je het parcours verkent en ze het dan later weer aanpassen. Maar goed, gaan wij nog goud pakken deze Spelen?
Zeker.Maar goed, gaan wij nog goud pakken deze Spelen?
Morgen bij het roeien zou het wel gaan gebeuren, maar dan komt er weer een tyfoon en wordt het uitgesteld.
Past wel in de lijn van de spelen dat je post maar half geplaatst wordt.Verwacht ook nog wel een paar Nederlandse paarden die op hol slaan, een polsstok die breekt, een wisselstokje dat va
Past wel in de lijn van de spelen dat je post maar half geplaatst wordt.
Ja inderdaad. Plaatsing voor de kwartfinale is geen probleem (Zuid Afrika veel te zwak), maar je kruist met de andere poule en daar zit het ongenaakbare VS in, dus je moet geen 4e worden...Belangrijke pot meteen voor de Nederlandse waterpolo dames. Australië is zeker niet slecht, maar moet gepakt worden.
Kijken jullie via de NPO? Bij mij is het geluid constant gebleven...Geluid weer terug
Op de streams viel het even weg net.Kijken jullie via de NPO? Bij mij is het geluid constant gebleven...
Vroeger had je yuko's en koka's, die bestaan niet meer... Dus denk dat dat laatste zeker klopt.Vraag: als elke wedstrijd in judo zo ongeveer in golden score eindigt, zijn de wedstrijden dan niet te kort of de scoringsmogelijkheden te beperkt?