Z'n eigen fout dus..Via Thijs Zonneveld:
Milan Vader: “Denk dat Mathieu er vanaf wilde rollen in plaats van springen. Maar die plank lag er niet en dat had hij moeten weten, dat is besproken.”
Z'n eigen fout dus..Via Thijs Zonneveld:
Milan Vader: “Denk dat Mathieu er vanaf wilde rollen in plaats van springen. Maar die plank lag er niet en dat had hij moeten weten, dat is besproken.”
Dat jij die schreeuwende Zuid-Koreaan trekt. Ik ben al afgehaakt.Zuid KOrea schiet even 60 op 60 in set 2... 4-0 voor.
Dat jij die schreeuwende Zuid-Koreaan trekt. Ik ben al afgehaakt.
Tis niet alleen bij de NL chaosLeuke start bij de triatlon
NOS.nl - Sport | Nederlandse Omroep Stichting
Altijd. Overal. NOS. Lees hier het laatste sportnieuws.nos.nl
Dacht dat die Japanners altijd zo goed georganiseerd waren...
Heb nu ook discovery plus
rugby sevens is begonnen
Maar dit heeft toch niets met coachen te maken? Dit lijkt me nogal elementair dat een renner weet hoe het parcours er uit ziet.Kijk, dat klinkt wel geloofwaardig. Kon me al niet voorstellen dat dit niet was gecoached. Maar vd Poel laat zich niet coachen. Dat is zijn kracht maar kan dus ook zijn zwakte zijn.
Maar dit heeft toch niets met coachen te maken? Dit lijkt me nogal elementair dat een renner weet hoe het parcours er uit ziet.
En net zoals je aan geef, hij is volgens mij de enige dit hier over de kop gaat.
Gister al met MTB-expert Jozsef (wie kent hem nog?) geconstateerd dat het met Mathieu zijn voorbereiding en de vorm van Pidcock en Fluckiger al heel lastig zou worden voor goud. Brons was heel knap geweest.pff, wat Nederlands knullig zeg.
Ik vraag me af of hij sterk genoeg was geweest voor Pidcock, daar ging het ogenschijnlijk wel erg makkelijk.