Algemene prestaties in Tokyo

Jamel

Administrator
Forumleiding
Via Thijs Zonneveld:
Milan Vader: “Denk dat Mathieu er vanaf wilde rollen in plaats van springen. Maar die plank lag er niet en dat had hij moeten weten, dat is besproken.”
Z'n eigen fout dus..

erka

Well-known member
Kijk, dat klinkt wel geloofwaardig. Kon me al niet voorstellen dat dit niet was gecoached. Maar vd Poel laat zich niet coachen. Dat is zijn kracht maar kan dus ook zijn zwakte zijn.

Eef de Kip

Well-known member
Kijk, dat klinkt wel geloofwaardig. Kon me al niet voorstellen dat dit niet was gecoached. Maar vd Poel laat zich niet coachen. Dat is zijn kracht maar kan dus ook zijn zwakte zijn.
Maar dit heeft toch niets met coachen te maken? Dit lijkt me nogal elementair dat een renner weet hoe het parcours er uit ziet.
En net zoals je aan geef, hij is volgens mij de enige dit hier over de kop gaat.

erka

Well-known member
Maar dit heeft toch niets met coachen te maken? Dit lijkt me nogal elementair dat een renner weet hoe het parcours er uit ziet.
En net zoals je aan geef, hij is volgens mij de enige dit hier over de kop gaat.

Heeft niks met slecht coachen te maken maar dat bedoelde ik ook niet. Milan Vader zei het net: het is vanochtend nog besproken dat de plank weg was maar blijkbaar bij vd Poel tegen dovemansoren.

Erg benieuwd naar zijn eigen reactie trouwens.

edit: eerst riep het wel bij mij vragen op maar dat was voor de reactie van Vader.

Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mathieu zelf op twitter: "Ik was niet op de hoogte, die plank lag er tijdens de verkenning wel. Enkel meegekregen dat hij op het testevent was weggehaald".

Olympische droom weg door een klote plank.

Eef de Kip

Well-known member
pff, wat Nederlands knullig zeg.
Ik vraag me af of hij sterk genoeg was geweest voor Pidcock, daar ging het ogenschijnlijk wel erg makkelijk.

erka

Well-known member
Sja.....spreken ze elkaar dus tegen.

Olympische droom weg door amateurisme. Zo raar dat alle andere deelnemers het wel wisten, inclusief Vader, maar vd Poel blijkbaar niet.

Jamel

Administrator
Forumleiding
pff, wat Nederlands knullig zeg.
Ik vraag me af of hij sterk genoeg was geweest voor Pidcock, daar ging het ogenschijnlijk wel erg makkelijk.
Gister al met MTB-expert Jozsef (wie kent hem nog?) geconstateerd dat het met Mathieu zijn voorbereiding en de vorm van Pidcock en Fluckiger al heel lastig zou worden voor goud. Brons was heel knap geweest.

JMD

Well-known member
Geen goud voor Japan bij damesjudo vandaag, de Japanse verliest van de Kosovaarse.

Bovenaan