Dat was vannacht, nee, die Italianen net. (en eigenlijk ook de Nieuwzeelanders)Warholm bedoel je
Voor hem natuurlijk...Bammmmmmmmm!!!! Wat een drama voor de Denen. Die Deen zag niet dat de Brit achter m reed.
Aangepast, ik keek met een half oog.Voor hem natuurlijk...
Ja, goede vraag. Beide zijn niet gefinisht, want het was de 3e BritWat is hier nu de regel?
Dan toch op zichzelf, want die Brit mocht daar rijden, die was immers de 3e Brit.De Deen is een beetje pissig.
Ik betwijfel of de Deen dat in de gaten had.Dan toch op zichzelf, want die Brit mocht daar rijden, die was immers de 3e Brit.
Aan de reactie te zien inderdaad...Die denen zullen er wel uit gaan
De analist van dienst op de radio zei dat de Denen naar rechts hadden gemoeten, want die Brit reed gewoon nog in de race (de 4e man was al weggevallen en reed keurig 'hoog'), en je kan niet achterom kijken.Moet die Brit nou aan de kant of moet die Deen nou beter uitkijken? En wat telt als finish?
Dat had die inderdaad niet, want anders was die wel aan de kant gegaan...Ik betwijfel of de Deen dat in de gaten had.
Die is allang gestopt. Kwam nooit verder dan 47.02 overigens.Holy Moses, wat een tijd...
Lijkt me ook ja....Je moet wel kijken waar je fietst