JMD
Well-known member
Wat zei hij dan?Oei Sedoc, als je blank was zouden ze je racist noemen
Wat zei hij dan?Oei Sedoc, als je blank was zouden ze je racist noemen
Alle Kenianen lijken op elkaarWat zei hij dan?
Wat een sukkel... Ik zou direct bij hem weggaan dan. Godverdorie de Spelen en je vriendin kan goud winnen...Daar zag ik een leuk interview mee bij ESPN. Hij zei wel iets aparts. Zo ongeveer iets als "het is natuurlijk once in a liftetime, dus als zij het wil dan sta ik wel een keertje vroeg op om naar haar te kijken op tv". Ehhh?? Natuurlijk doe je dat, piggelmee.
België gaat dus op 3x goud komen met die meerkampster en hockey heren erbij, nog wat kansjes bij het baanwielrennen.
Hij bedoelt het denk ik anders, maar hij zegt echt "als je wilt dat ik vroeger op sta, dan doe ik dat voor jou. Zeker ook omdat ik morgen een vrije dag heb".Wat een sukkel... Ik zou direct bij hem weggaan dan. Godverdorie de Spelen en je vriendin kan goud winnen...
En dan nog. Vroeg opstaan, ze moest om 12.30. Ben benieuwd wat dan uitslapen voor hem is...Hij bedoelt het denk ik anders, maar hij zegt echt "als je wilt dat ik vroeger op sta, dan doe ik dat voor jou. Zeker ook omdat ik morgen een vrije dag heb".
Vanaf 45 seconden:
Piggelmee?Daar zag ik een leuk interview mee bij ESPN. Hij zei wel iets aparts. Zo ongeveer iets als "het is natuurlijk once in a liftetime, dus als zij het wil dan sta ik wel een keertje vroeg op om naar haar te kijken op tv". Ehhh?? Natuurlijk doe je dat, piggelmee.
Piggelmee?
2 toppers uitgeschakeld door een val op de 800m.
Die Koreaanse hoogspringer heeft hetzelfde hoofd als dat mannetje van Saw.
Ja, mooi om te zien!Ghehe, maar hij heeft er wel lol in
Racist.Die Koreaanse hoogspringer heeft hetzelfde hoofd als dat mannetje van Saw.
Die uit Qatar springt wel het beste, wat gaat dat makkelijk bij Barshim. Is ook de favoriet.