Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
Haha wat is dit voor een onzin bij het hoogspringen?

Ze mogen het delen. Zijn gewoon de regels en komt volgens mij ook wel vaker voor bij hoog en polshoog op toernooien.

Mooi gesprekje. Barshim: can we share gold. Yes possible. Okay. Of zoiets.

D

Deleted member 2709

Guest
Ja, ook wel logisch want als je een jump-off kiest dan heb je het risico om zilver te hebben en dat is erger dan je goud moeten "delen".
Bovendien zijn het goede vrienden heb ik begrepen.

JMD

Well-known member
Ja, ook wel logisch want als je een jump-off kiest dan heb je het risico om zilver te hebben en dat is erger dan je goud moeten "delen".
Bovendien zijn het goede vrienden heb ik begrepen.
En verder: hoe zou je zo'n jump-off moeten doen? Ze net zo lang over de laatst gemiste hoogte laten springen tot 1 er wel over komt?

Overigens is dat wat je zegt wel wat bv bij schieten gebeurt. Daar hadden de beste 2 bv 45 x raak geschoten, maar toch moesten die dan een shoot-off doen.

D

Deleted member 2709

Guest
En verder: hoe zou je zo'n jump-off moeten doen? Ze net zo lang over de laatst gemiste hoogte laten springen tot 1 er wel over komt?
Ja, of een lagere hoogte en eerste foutsprong verliest? Geen idee.
Raar dat ze de keuze aan de atleten geven, doe gewoon per definitie gedeeld goud in deze situatie.

erka

Well-known member

Ze zouden dan een hoogte lager gaan dus naar 2.37. En dan net zo lang totdat eentje afspringt en de ander het wel haalt. Maar ik heb het nog nooit gezien op een toernooi.

JMD

Well-known member
En de volgende Brit die gediskwalificeerd is... Net als Christie in 1996 in de finale van de Spelen van 1996

JMD

Well-known member
Ze zouden dan een hoogte lager gaan dus naar 2.37. En dan net zo lang totdat eentje afspringt en de ander het wel haalt. Maar ik heb het nog nooit gezien op een toernooi.
Ik wist ook niet dat dat een keus aan de atleten was zoals Dusilo aangeeft...
Ik heb het bij hoog/polshoog ook nog nooit gezien idd...

erka

Well-known member
Vierde Europeaan die de 100m wint, na Hary, Wells en Christie.
edit: vijfde, Borsov in 1972 ook nog.

Maasveld

Well-known member
Ze mogen het delen. Zijn gewoon de regels en komt volgens mij ook wel vaker voor bij hoog en polshoog op toernooien.

Mooi gesprekje. Barshim: can we share gold. Yes possible. Okay. Of zoiets.

Wat is daar onzin aan? Ze zijn over dezelfde hoogte gekomen in dezelfde hoeveelheid sprongen. Waar wil je dan op selecteren? Lengte? Gewicht?
Dat de atleten mogen bepalen wat er gebeurt.

• Leuk
Waarderingen: JMD
D

Deleted member 2709

Guest
Italië stond een uur geleden nog op 25 medailles waarvan slechts 2x goud, nu in een paar minuten de goudoogst verdubbeld.

Bovenaan