Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Nadine Visser is zesde van de wereld, dan ben je voorafgaand aan het toernooi gewoon medaille kanshebber. Dat ze die waarschijnlijk niet gaat pakken, doet daar niets aan af.
Ik hoor ook net op de radio dat ze door blessures pas een week of 7 weer echt wedstrijden kan lopen... Dat helpt natuurlijk ook niet.

D

Deleted member 2709

Guest
Nou, dit is wel supersnel. Ze zat er niet heel ver achter, nieuw PR?

erka

Well-known member
Nadine Visser is zesde van de wereld, dan ben je voorafgaand aan het toernooi gewoon medaille kanshebber. Dat ze die waarschijnlijk niet gaat pakken, doet daar niets aan af.

Maar als de top 4/5 een halve seconde sneller is ben je dus geen medaillekandidaat.

erka

Well-known member
Ze zit 0.12 van het podium af...

De nrs 1 en 2 zijn echt een stuk sneller, maar de nrs 3-8 zitten binnen 0,16 seconden van elkaar.
Dus brons is wel degelijk mogelijk! Zeer knap gedaan.

Ik had t beeld dat er meer een stuk sneller waren maar het zijn er dus 2. My bad. Alleen maar beter :)

Jamel

Administrator
Forumleiding
De nrs 1 en 2 zijn echt een stuk sneller, maar de nrs 3-8 zitten binnen 0,16 seconden van elkaar.

Ik had t beeld dat er meer een stuk sneller waren maar het zijn er dus 2. My bad. Alleen maar beter :)
Geen probleem! Ze zal wel vierde worden. ;)

Dat enthousiasme van Sedoc is zo leuk!

Max

Administrator
Forumleiding

Voortaan maar even bij de NOS checken…

JMD

Well-known member
Nina Derwael wint goud!!! Haar vriend speelt komend seizoen overigens bij PEC Zwolle, Siemen Voet is dat.

D

Deleted member 2709

Guest
Oei Sedoc, als je blank was zouden ze je racist noemen

• Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nina Derwael wint goud!!! Haar vriend speelt komend seizoen overigens bij PEC Zwolle, Siemen Voet is dat.
Daar zag ik een leuk interview mee bij ESPN. Hij zei wel iets aparts. Zo ongeveer iets als "het is natuurlijk once in a liftetime, dus als zij het wil dan sta ik wel een keertje vroeg op om naar haar te kijken op tv". Ehhh?? Natuurlijk doe je dat, piggelmee.

• Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Visser had er zelf niet helemaal op gerekend (bron AD)

,,Toen ik de startlijst zag, dacht ik dat ik kansloos was voor een finaleplek. Maar ik weet dat heel veel meiden hier niet hun beste tijden lopen. Ik moest op mijn best zijn en dan haal ik de finale, dacht ik", legt ze voor de camera van de NOS uit. ,,Ik ben echt superblij. Ik dacht dat ik het op laatste horde eigenlijk verpest had. Ik heb me op mijn eigen race gefocust en kan zeker nog beter. Vooral de start kan nog iets scherper.”

D

Deleted member 2709

Guest
België gaat dus op 3x goud komen met die meerkampster en hockey heren erbij, nog wat kansjes bij het baanwielrennen.

Bovenaan