Algemene prestaties in Tokyo

D

Deleted member 2709

Guest
Nu alleen nog waterpolo, wat atletiek en beachvolleybal voor Nederland.

Geen bijzondere dag vandaag.

Is het baanwielrennen op een beetje een fatsoenlijke tijd komende week?

Begint steeds om 8:30 als ik het bekijk op team NL

Ik had een weekje later moeten beginnen met mijn nieuwe baan..

JMD

Well-known member
NOS meldt doodleuk naar live waterpolo te gaan, terwijl ze 1,5 kwart verder al zijn.
Ja, dat kunnen ze goed, zeggen dat iets live is, maar het dat niet is...
Vroeger kon je dat nog zeggen, maar momenteel met alle streams enz is dat gewoon niet meer mogelijk.

JMD

Well-known member
Waterpolodames lijken te gaan winnen en zullen dan in de kwartfinale tegen Hongarije moeten.

erka

Well-known member
Ach voor de gemiddelde kijker zal het een zorg zijn dat de NOS de boel verdraait. Die vinden het allang mooi.

Bestaat niet meer

Well-known member
Dan eindigt NL dus minimaal 2e in de groep. Want Spanje, Nederland en Australie in punten gelijk (mits Australie wint van Zuid-Afrika).
Gaat het op onderling resultaat:
Spanje winst en verlies tegen Australie en NL: saldo +5
Nederland winst en verlies tegen Spanje en Australie: saldo -2
Australie winst en verlies tegen NL en Spanje: saldo -3

JMD

Well-known member
Dan eindigt NL dus minimaal 2e in de groep. Want Spanje, Nederland en Australie in punten gelijk (mits Australie wint van Zuid-Afrika).
Gaat het op onderling resultaat:
Spanje winst en verlies tegen Australie en NL: saldo +5
Nederland winst en verlies tegen Spanje en Australie: saldo -2
Australie winst en verlies tegen NL en Spanje: saldo -3
Ja, 2e inderdaad. Zie nu dat Hongarije nu nog wel 2e staat in hun groep, maar die gaan 3e worden want Rusland gaat Japan verslaan en komen dan voorbij de Hongaren

Bestaat niet meer

Well-known member
Heb ff gekeken, Rusland moet met 15 punten verschil winnen van Japan om 2e te worden.

Japan verloor met 21 verschil van VS, maar tegen China en Hongarije werd het beperkt tot 5 en 4.

JMD

Well-known member
Heb ff gekeken, Rusland moet met 15 punten verschil winnen van Japan om 2e te worden.

Japan verloor met 21 verschil van VS, maar tegen China en Hongarije werd het beperkt tot 5 en 4.
Oei, dat lijkt dan dus nog niet helemaal zeker. Ik dacht dat Japan net als Zuid Afrika was dat kansloos elk duel verloor.
Opvallend dan dat er zo zeker gezegd wordt dat NL tegen Hongarije gaat spelen. Kan dus ook Rusland worden.
Maar goed, het belangrijkst is dat het iig niet de USA is.

Bestaat niet meer

Well-known member
Dat NOS zou melden dat het sowieso Hongarije wordt hoeven we alleen naar die 3 letters NOS te kijken. Dat vertrouw ik sowieso voor geen meter meer.

Inderdaad het belangrijkste is dat je VS in kwartfinale ontloopt. Deze ploeg inderdaad alleen 2 slechte kwarten tegen Australie afgeleverd, dus dat biedt hoop voor knock-outfase.

JMD

Well-known member
Dat NOS zou melden dat het sowieso Hongarije wordt hoeven we alleen naar die 3 letters NOS te kijken. Dat vertrouw ik sowieso voor geen meter meer.
Op de radio zeiden ze het ook, en die hebben het vaak wel goed.

Inderdaad het belangrijkste is dat je VS in kwartfinale ontloopt. Deze ploeg inderdaad alleen 2 slechte kwarten tegen Australie afgeleverd, dus dat biedt hoop voor knock-outfase.
Een gigantisch cliché, maar het toernooi begint nu pas echt. In 2008 was de voorronde van de waterpolodames ook slecht, eindigde wel met goud.

erka

Well-known member
Kijk het zal ons verder aan de reet roesten, maar die schoonspringfinale niet uitzenden en in plaats daarvan een herhaling van het hockey en wachten op medailleuitreiking van Bouwmeester is wel een beetje sneu hé. En een liveuitzending die 7 minuten achterloopt.
Verder ben ik vrij mild voor de NOS. Ze doen het prima voor een regionaal zendertje.

Joost

Well-known member
Ik had het hockey opgenomen en net gekeken. Echt een zure nederlaag. Vroeg me wel af wat Blaak bij de shoot outs deed want dat leek nergens op.

Bovenaan