Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
ik heb via de Eurosportstream gekeken met Radio1 aan, maar wat zeiden ze dan op TV?
Heel negatief over Bouwmeester vind ik. Terwijl, en ik heb er geen verstand van hoor, ze volgens mij nog best moest opletten om überhaupt een medaille te pakken.

JMD

Well-known member
Heel negatief over Bouwmeester vind ik. Terwijl, en ik heb er geen verstand van hoor, ze volgens mij nog best moest opletten om überhaupt een medaille te pakken.
Klopt, ze had zomaar 4e kunnen eindigen. Vonden zij dat ze meer risico had moeten nemen ofzo?

PES5

Administrator
Forumleiding
Die graphics zijn wel heel goed... Daardoor wordt het duidelijker.
Maar dan is niets wat het lijkt. Is maar net welke lijn je kiest en welke wind je pakt. Vertekent soms heel erg. Vandaag was voor de Deense in principe niet lastig. In de buurt blijven bij Bouwmeester, dat was haar opdracht. Jammer dat de wind zo voorspelbaar was vandaag. Was daardoor eigenlijk geen kans om te verrassen en een andere koers te varen.

Dat extra rondje was overigens waarschijnlijk omdat Bouwmeester de startboot raakte. Dat telt ook als boei en als je die raakt, moet je een strafrondje om je eigen as.

JMD

Well-known member
Jansen wordt 5e bij schoonspringen. Evenaring van het beste resultaat ooit van een Nederlander/se op de Spelen bij schoonspringen

erka

Well-known member
Klopt, ze had zomaar 4e kunnen eindigen. Vonden zij dat ze meer risico had moeten nemen ofzo?

Die commentator zei steeds dat ze de Zweedse niet goed had gezien, zilver verspeeld (ipv brons gepakt) enzo. Gelukkig in de studio nu wel goede analyse.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Jansen wordt 5e bij schoonspringen. Evenaring van het beste resultaat ooit van een Nederlander/se op de Spelen bij schoonspringen
En om dan aan te geven hoe groot dat verschil is met de top: Jansen springt 4x rond de 63, de winnares steeds boven de 75, terwijl de moeilijkheidsgraad dezelfde is. En de nummer 3 springt 1x 63, maar ook een aantal keren boven de 70.

JMD

Well-known member
Was er dus nog maar eentje nodig die het had moeten verneuken en dan was ze inderdaad vierde geworden. Blijkt maar weer eens dat ik er gewoon extreem veel verstand van heb.
Er hadden er al 4 het verneukt, dan had die 5e er inderdaad nog wel bijgekund...

PES5

Administrator
Forumleiding
Nu alleen nog waterpolo, wat atletiek en beachvolleybal voor Nederland.

Geen bijzondere dag vandaag.

Is het baanwielrennen op een beetje een fatsoenlijke tijd komende week?

Bovenaan