ik heb via de Eurosportstream gekeken met Radio1 aan, maar wat zeiden ze dan op TV?Ik heb deze even op de NOS gekeken maar wat een afzeikcommentaar zeg.
Heel negatief over Bouwmeester vind ik. Terwijl, en ik heb er geen verstand van hoor, ze volgens mij nog best moest opletten om überhaupt een medaille te pakken.ik heb via de Eurosportstream gekeken met Radio1 aan, maar wat zeiden ze dan op TV?
Klopt, ze had zomaar 4e kunnen eindigen. Vonden zij dat ze meer risico had moeten nemen ofzo?Heel negatief over Bouwmeester vind ik. Terwijl, en ik heb er geen verstand van hoor, ze volgens mij nog best moest opletten om überhaupt een medaille te pakken.
Maar dan is niets wat het lijkt. Is maar net welke lijn je kiest en welke wind je pakt. Vertekent soms heel erg. Vandaag was voor de Deense in principe niet lastig. In de buurt blijven bij Bouwmeester, dat was haar opdracht. Jammer dat de wind zo voorspelbaar was vandaag. Was daardoor eigenlijk geen kans om te verrassen en een andere koers te varen.Die graphics zijn wel heel goed... Daardoor wordt het duidelijker.
Klopt, ze had zomaar 4e kunnen eindigen. Vonden zij dat ze meer risico had moeten nemen ofzo?
Klopt, het is wel te volgen, maar het is inderdaad geen 'rechte' lijn, er is per "rak" steeds van alles mogelijk.Maar dan is niets wat het lijkt. Is maar net welke lijn je kiest en welke wind je pakt.
Was er dus nog maar eentje nodig die het had moeten verneuken en dan was ze inderdaad vierde geworden. Blijkt maar weer eens dat ik er gewoon extreem veel verstand van heb.Jansen wordt 5e bij schoonspringen. Evenaring van het beste resultaat ooit van een Nederlander/se op de Spelen bij schoonspringen
En om dan aan te geven hoe groot dat verschil is met de top: Jansen springt 4x rond de 63, de winnares steeds boven de 75, terwijl de moeilijkheidsgraad dezelfde is. En de nummer 3 springt 1x 63, maar ook een aantal keren boven de 70.Jansen wordt 5e bij schoonspringen. Evenaring van het beste resultaat ooit van een Nederlander/se op de Spelen bij schoonspringen
Er hadden er al 4 het verneukt, dan had die 5e er inderdaad nog wel bijgekund...Was er dus nog maar eentje nodig die het had moeten verneuken en dan was ze inderdaad vierde geworden. Blijkt maar weer eens dat ik er gewoon extreem veel verstand van heb.
Jansen wordt 5e bij schoonspringen. Evenaring van het beste resultaat ooit van een Nederlander/se op de Spelen bij schoonspringen
Die had het beste resultaat. Maar ik zat er naast, zij had het record, Jansen nu het record. 5e.Quizvraag. Daphne?
Haar broer heeft toch ook in een Olympische finale gestaan?Quizvraag. Daphne?
Weet ik niet. Edwin Jongejans was op zijn best op de 1m-plank, werd daar ook Europees kampioen in. En de 1m-plank is niet Olympisch.Haar broer heeft toch ook in een Olympische finale gestaan?