Algemeen Wedstrijdtopic

Raul

Well-known member
Gisteren genoten van Colombia. Het verschil is voor mij toch James Rodriguez, hij eist alles op en is in mijn ogen de man van dit team. Ik ben altijd zeer kritisch geweest naar James toe, maar gisteren overtuigde hij mij eindelijk. Ik ben benieuwd of de Colombianen het gaan redden, ik gun het ze van harte!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De Engelse media is na de 6-1 gelijk heel enthousiast en heeft het al over de tegenstander in de kwartfinale... Als het Engeland - Colombia wordt, krijgen ze daar nog een erg zware dobber aan.
 

Mario

Well-known member
De Engelse media is na de 6-1 gelijk heel enthousiast en heeft het al over de tegenstander in de kwartfinale... Als het Engeland - Colombia wordt, krijgen ze daar nog een erg zware dobber aan.

Het zijn net Nederlanders daar in Engeland, die gaan straks weer op een knullige manier uit het toernooi ... penalties of iets dergelijks.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het zijn net Nederlanders daar in Engeland, die gaan straks weer op een knullige manier uit het toernooi ... penalties of iets dergelijks.

Het grappige is dat het enthousiasme in de media zelden wordt gedeeld door de Engelsen zelf. Nu woon ik niet meer in Engeland, maar van wat ik ervan meekrijg, zijn de verwachtingen nog steeds niet bijster hoog vanwege het gebrek aan tegenstand tot nu toe. De vorige toernooien, toen ik nog wel in Engeland woonde, hadden de Engelsen altijd lage verwachtingen. Terwijl als je de media daar moet geloven het wel wat anders was...
 

Mario

Well-known member
Het grappige is dat het enthousiasme in de media zelden wordt gedeeld door de Engelsen zelf. Nu woon ik niet meer in Engeland, maar van wat ik ervan meekrijg, zijn de verwachtingen nog steeds niet bijster hoog vanwege het gebrek aan tegenstand tot nu toe. De vorige toernooien, toen ik nog wel in Engeland woonde, hadden de Engelsen altijd lage verwachtingen. Terwijl als je de media daar moet geloven het wel wat anders was...

Op de grote toernooien valt het uiteindelijk ook altijd tegen, ze teren daar ook nog steeds op de wereldtitel uit 1966. Daarna 4e in 1990, dat is het dan wel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zo, die Saoedi's pakten dus ook nog even in de extra, extra, extra tijd de winst. Best wel verassend, niet dat ze er iets aan hebben, maar toch.
 

erka

Well-known member
De Noord-Afrikaanse landen vormen toch wel de grootste teleurstelling van dit toernooi van de kleinere landen.
 

U.G.

Well-known member
Zometeen 'wij' weer.

De non-agressie bij dit elftal maakt me best agressief.


Iraanse sukkels hebben gisternacht luidruchtig gepost voor het hotel. Niet dat Ronaldo meer prikkels nodig heeft, maar toch alvast bedankt !

Voor Moutinho, Bernardo Silva, Joao Mario en de backs het volgende :



In de tijd van Couto, Costa, Oceano, Conceicao, Pinto, Pinto en Pinto moest ik juist Barbiegirl ofzo afspelen om de agressie in te dammen, maar goed, ieder tijdperk kent eigen uitdagingen.

Sejam sempre homens. For?a !
 

SanMark.

Well-known member
Vanavond Ronaldo een doelpunt, shirt uit ( dus geel) en Portugal winnen, en ik ben circa 3K rijker.

Hup Portugal.
 

Kielse Rat

Well-known member
Gisteren genoten van Colombia. Het verschil is voor mij toch James Rodriguez, hij eist alles op en is in mijn ogen de man van dit team. Ik ben altijd zeer kritisch geweest naar James toe, maar gisteren overtuigde hij mij eindelijk. Ik ben benieuwd of de Colombianen het gaan redden, ik gun het ze van harte!

Cuadrado was gisteren ook wel sterk, en die Quintero kan er ook wel wat van.
 
Bovenaan