Algemeen Wedstrijdtopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe bedoel je?

Eerst die rare insinuatie dat scheidsrechters sneller gele kaarten geven aan spelers van kleinere clubs. En dan insinueren dat een Oezbeek altijd minder fluit dan een Europeaan of een Zuid-Amerikaan.

Zo ken ik je niet.
 

Janssen

Well-known member
Eerst die rare insinuatie dat scheidsrechters sneller gele kaarten geven aan spelers van kleinere clubs. En dan insinueren dat een Oezbeek altijd minder fluit dan een Europeaan of een Zuid-Amerikaan.

Zo ken ik je niet.

Als je zoiets maar vaak genoeg zegt ga je het vanzelf geloven. Ik heb niet gezien dat Neymar gespaard werd door Kuipers, in tegendeel.
 

JMD

Well-known member
Eerst die rare insinuatie dat scheidsrechters sneller gele kaarten geven aan spelers van kleinere clubs. En dan insinueren dat een Oezbeek altijd minder fluit dan een Europeaan of een Zuid-Amerikaan.

Zo ken ik je niet.

Vwb dat eerste, dat heb ik volgens mij (en velen met mij) hier wel eens eerder gezegd. Dat zie je in NL ook, clubs als PSV, Ajax, Feyenoord hebben de scheids sneller mee dan andere ploeg.

Nee, ik insinueerde niet dat een Oezbeek altijd minder fluit. Alleen is de beste man Oezbeek, dus fluit hij vooral Oezbeekse duels, plus een duel in de Aziatische CL. Dat zijn natuurlijk andere duels dan dit soort duels als Spanje - Marokko, dat natuurlijk een 'Europees duel' is. Dat gaat toch net even wat feller e.d.. Een zuidamerikaan of een Europeaan doet dat soort duels veel vaker (in de CL, in de eigen competitie). Als je die man uit Servi? neemt, die Mazic, die fluit Rode Ster - Partizan enz..
Overigens is die Irmatov recordhouder WK-duels. Maar de spoeling in Azi? is natuurlijk ook dunner, geen referee houdt het in Europa 3 WK's vol. Floot nog de 1/2 finale van NL tegen Uruguay in 2010, maar daarna geen topaanstelling meer. Dat zegt ook wel iets.
 

JMD

Well-known member
Als je zoiets maar vaak genoeg zegt ga je het vanzelf geloven.
Ik zal het onthouden voor komend seizoen als Fortuna makkelijk een pingel tegen krijgt in de ArenA, of Kuip of Philips. Dan sta jij als eerste te zeuren dat de topclubs altijd mazzel hebben hiermee.

Ik heb niet gezien dat Neymar gespaard werd door Kuipers, in tegendeel.
Hij kreeg geel ja, maar dat had al veeeeeel eerder moeten gebeuren. (Dat werd in dit topic ook meerdere keren aangehaald)

Die Irmatov hebben we met Oranje ook gehad. Welke wedstrijd ook alweer?
Zie mijn vorige post: NL - Uruguay, 2010


1-0 Portugal,Quaresma
 

Janssen

Well-known member
Ik zal het onthouden voor komend seizoen als Fortuna makkelijk een pingel tegen krijgt in de ArenA, of Kuip of Philips. Dan sta jij als eerste te zeuren dat de topclubs altijd mazzel hebben hiermee.

Doe je best.

Hij kreeg geel ja, maar dat had al veeeeeel eerder moeten gebeuren. (Dat werd in dit topic ook meerdere keren

Dat heeft te maken met instructies en/of interpretaties die niet uniform zijn, niet met vooringenomenheid van scheidsrechters. Ze heten niet allemaal JMD.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vwb dat eerste, dat heb ik volgens mij (en velen met mij) hier wel eens eerder gezegd. Dat zie je in NL ook, clubs als PSV, Ajax, Feyenoord hebben de scheids sneller mee dan andere ploeg.

Ja dat kun je wel zeggen, maar is simpelweg niet waar.
 

erka

Well-known member
Penalty Portugal door de VAR. Wederom terecht.

Ik durf wel de conclusie te trekken dat scheidsrechters altijd te veel in het voordeel van de verdedigers floten.
 
Bovenaan