Algemeen Wedstrijdtopic

Abubakari

Well-known member
Want dan gaat de rest ineens lekker vol op de aanval spelen en vallen er elke wedstrijd minimaal vier doelpunten!
 

Janssen

Well-known member
Haha ja, genieten van Iran en Ijsland.

Ik kijk honderd keer liever naar Neymar die elke bal verspeelt dan naar tien Irani?rs hutjemutje rond de penaltystip.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kan mij voorstellen dat je moe wordt van de zoveelste CL pot tussen dezelfde groep clubs. Een WK is een keer in de vier jaar. De confrontatie tussen de Europese landen en de Zuid-Amerikaanse landen is prachtig. Al mogen de Duitsers natuurlijk wel direct naar huis. Net als de Belgen en de Fransen natuurlijk.
 

Mario

Well-known member
Ik kan mij voorstellen dat je moe wordt van de zoveelste CL pot tussen dezelfde groep clubs. Een WK is een keer in de vier jaar. De confrontatie tussen de Europese landen en de Zuid-Amerikaanse landen is prachtig. Al mogen de Duitsers natuurlijk wel direct naar huis. Net als de Belgen en de Fransen natuurlijk.

En Portugal, en Spanje ...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Haha ja, genieten van Iran en Ijsland.

Ik kijk honderd keer liever naar Neymar die elke bal verspeelt dan naar tien Irani?rs hutjemutje rond de penaltystip.

Ik vind dat een Fortuna fan gewoon even stil moet zijn, dat soort opmerkingen :rumcolaa:
 

Janssen

Well-known member
Ik vind dat een Fortuna fan gewoon even stil moet zijn, dat soort opmerkingen :rumcolaa:

Volgens mij waren "wij" de op 1 na meest scorende ploeg in de JL dit jaar dus je punt ontgaat me. Kwaliteit en spelopvatting zijn verschillende dingen.
 

Reinoud

Well-known member
In de analyse achteraf werd ook duidelijk gemaakt dat echt elke bal op het middenveld naar Messi gaat, terwijl teamgenoten er veel beter voor stonden. Natuurlijk moet je Messi in het spel betrekken, maar niet ten koste van alles alle ballen willen geven en zeker niet rond de middencirkel.
 

Janssen

Well-known member
Algemeen Wedstrijdtopic

In de analyse achteraf werd ook duidelijk gemaakt dat echt elke bal op het middenveld naar Messi gaat, terwijl teamgenoten er veel beter voor stonden. Natuurlijk moet je Messi in het spel betrekken, maar niet ten koste van alles alle ballen willen geven en zeker niet rond de middencirkel.

Daarom moet hij rechtsbuiten spelen en Dybala vanaf het middenveld. Dat ziet toch iedereen, waarom die clown dan niet.
 

Mario

Well-known member
Ik ben benieuwd of hij ontslagen zal worden. In de Argentijnse media wordt gerept om Jorge Burruchaga naar voren te schuiven voor de rest van het toernooi.
 

Abubakari

Well-known member
Enige spannende is de vraag wie de enige goal van Brazili? maakt. Ik gok op Neymar uit een penalty na een beslissing van de VAR.
 

Makanaky

Well-known member
Nieuw dieptepunt in reclames: Maroon 5 dat Three Little Birds doet voor een automerk. Geef me dan maar wat zaadpotten op de koop toe.
 
Bovenaan