Algemeen Wedstrijdtopic

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een chaos bij Argentini?.

Niemand op het middenveld kan opendraaien, spelen allemaal met het gezicht naar eigen doel.

Gapend gat voor die drie achter die niet kunnen opbouwen. Bal komt helemaal niet naar voren zo en elke tweede bal is voor de tegenstander. Echt vreselijk.
 

U.G.

Well-known member
Mooi hoor Modic !

Messi had ooit misschien beter voor Spanje moeten kiezen. Mijn god wat is dat Argentini? toch afgegleden.
 

Kielse Rat

Well-known member
Messi als een treurende tuinkabouter, volgens de Belg.

Alles wat die Frank Raes zegt, mag je gewoon negeren (zo zijn er nog wel een paar). Jammer genoeg is hij wel de baas op de sportafdeling van VRT, dus krijgt hij alle belangrijke wedstrijden.

Wat een zooitje ellende dat Argentini?. Het is treurig om Messi zo over dat veld te zien sjokken, lijkt totaal geen geloof in zijn team te hebben. Nog geen schim van zichzelf. Als IJsland morgen wint van Nigeria, zie ik het niet meer goed komen. Kroati? aan de andere kant lijkt de hoge verwachtingen eindelijk eens waar te gaan maken. Kwartifnale op zijn minst moet haalbaar zijn, want zijn uiteraard stukken beter dan Denemarken.
 

Pascallovic

Well-known member
Mooi hoor Modic !

Messi had ooit misschien beter voor Spanje moeten kiezen. Mijn god wat is dat Argentini? toch afgegleden.
Van Messi zou je toch ook verwachten dat als ie deze opstelling ziet, hij naar de bondscoach gaat om verhaal te halen en aangeeft dat ie het zonder hem mag doen als dit de tactiek is. Het is alles geworden wat je kon verwachten met deze opstelling en tactiek.
 

JMD

Well-known member
Zo, zijn we ook eindelijk van die discussie af of Maradona of Messi beter was.
Maradona maakte tenminste eigenhandig een elftal mindere spelers kampioen in 1986. :p
 

erka

Well-known member
Het ligt niet aan Messi. Van het hele elftal klopt niks. In tegenstelling tot 86 toen het hele elftal perfect was afgestemd op Maradona.
 
Bovenaan