Algemeen Wedstrijdtopic

Pascallovic

Well-known member
Het zegt vooral iets over jullie verwachtingen denk ik. Eriksen en Sisto zijn nog spelers die af en toe iets moois kunnen laten zien. De overige 20 spelers moeten het vooral hebben van hard werken.
 

U.G.

Well-known member
Je kunt Uruguay beter niet treffen, kan ik je vertellen.

Rusland zit wel aardig in een thuisvoordeel-vibe, maar toch heb ik liever hun inderdaad nog.

Aan de andere kant, het mietjes-gehalte op het middenveld bij ons is op het moment wel heel misselijkmakend hoog. En de tijden dat we pitbulltjes als Oceano, Costa, Pinto en Pinto hadden lopen, of een Renato Sanches op z'n minst, zijn wel voorbij.

M.a.w. ze staan wel bovenaan maar ik wil ze de poule nog zien overleven. Scoort Iran en gooien zij vervolgens de slot er hermetisch op is het basta met deze fags.

Verder dank U.G. en je hebt niet veel gemist hoor. Zeer saaie wedstrijd was het.

Jullie bepalen tenminste nog. En niemand bakt er verder wat van op het toernooi, op Mexico na dan van wat ik hoor, dus blijf lekker relaxed.
 

Makanaky

Well-known member
Zo uit het hoofd, zullen er dus vast meer zijn:

Brazili? - Mexico, Engeland - Itali?, Spanje - Chili Uruguay - Engeland, Nederland - Spanje Brazili? - Kroati?, Colombia - Ivoorkust, Frankrijk - Zwitserland, Algerije -Zuid-Korea
 

Pascallovic

Well-known member
Zo uit het hoofd, zullen er dus vast meer zijn:

Brazili? - Mexico, Engeland - Itali?, Spanje - Chili Uruguay - Engeland, Nederland - Spanje Brazili? - Kroati?, Colombia - Ivoorkust, Frankrijk - Zwitserland, Algerije -Zuid-Korea
Ja, dat zijn mij een paar wedstrijden tussen houthakkers die je daar opnoemt. Ik schaar onder die categorie alleen Algarije - Zuid Korea. Van die overige wedstrijden mag je ook wel iets van kwaliteit verwachten.
 

Batigoal

Well-known member
Dit was een prima opwarmertje. Overigens is een poulefase altijd wel op deze manier? Twee jaar geleden hadden we een draak van een poulefase.
 

Batigoal

Well-known member
Het allerslechtste EK dat ik gezien heb. Nog poverder dan 1996.

Ik weet niet of het niveau slecht is, het is gewoon zo dat ploegen in de poulefase vooral spelen om niet te verliezen en zo weinig durven.

Euro 2004 had ook een slechte poulefase, alleen omdat Nederland meedeed had je nog spanning.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik weet niet of het niveau slecht is, het is gewoon zo dat ploegen in de poulefase vooral spelen om niet te verliezen en zo weinig durven.

Daar ergderde ik me wel wat aan bij Denemarken op het einde. Ga toch gewoon voor die 2-1 en je bent geplaatst, punt uit. Nu gaan ze er vanuit dat Frankrijk straks wint en misschien niet meer voluit gaat tegen hen laatste wedstrijd zodat ze die ook kunnen gelijk spelen. Die ergernis werd wellicht gevoed door het feit dat ik 2-1 winst had voorspeld voor Denemarken want anders zou zo'n wedstrijd me eigenlijk weinig kunnen schelen. ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
1994 weet ik wel wat van te herinneren. 1996 wat meer. WK 1998 heb ik erg intensief gevolgd.
 

Abubakari

Well-known member
Tweede helft tijdens het sporten gezien, voor een keer niet met een half oog half op de achtergrond maar echt gekeken. Geen enkele kans, wat een armoede. En dat je niet naar AUS kijkt voor hun technisch vernuft weet ik, maar ze hebben toch ook hun kwaliteiten, hoop strijd, passie en opportunisme. Enige wat ik zag was "straks maakt Denemarken 2-1" en aan de andere kant "1-1 is prima, wij gaan geen risico nemen". Is altijd zo in poulefases, ik weet het, maar toch hoop je dan weer op die ene leuke pot.
 

Abubakari

Well-known member
Toen was ik 11, wat ik me vooral herinner was mijn grote broer (21) waar ik dat EK keek. Die gooide een volle fles bier tegen zijn tv toen Allofs 3-0 maakte. TV bleef het nog gewoon doen ook. Zijn vriendin was laaiend. Gezellig. :D
 
Bovenaan