Algemeen Wedstrijdtopic

JMD

Well-known member
Normaal gesproken dus zondagavond zowel Engeland als Belgi? al door. Kunnen die op donderdag de 28e gaan uitmaken wie eerste en tweede wordt. (En als Duitsland 2e wordt in zijn poule en Brazili? eerste kan je misschien beter 2e worden in deze poule dan eerste, want als je eerste wordt in deze poule kom je in dat geval de 1/4 finale de winnaar van DUI - BRA tegen...)

AFgelopen. 1-2.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Normaal gesproken dus zondagavond zowel Engeland als Belgi? al door. Kunnen die op donderdag de 28e gaan uitmaken wie eerste en tweede wordt. (En als Duitsland 2e wordt in zijn poule en Brazili? eerste kan je misschien beter 2e worden in deze poule dan eerste, want als je eerste wordt in deze poule kom je in dat geval de 1/4 finale de winnaar van DUI - BRA tegen...)

AFgelopen. 1-2.

Aan de andere kant, als je 2e wordt kom je waarschijnlijk Polen tegen. Dat is ook geen misselijke tegenstander hoor.
 

Batigoal

Well-known member
Normaal gesproken dus zondagavond zowel Engeland als Belgi? al door. Kunnen die op donderdag de 28e gaan uitmaken wie eerste en tweede wordt. (En als Duitsland 2e wordt in zijn poule en Brazili? eerste kan je misschien beter 2e worden in deze poule dan eerste, want als je eerste wordt in deze poule kom je in dat geval de 1/4 finale de winnaar van DUI - BRA tegen...)

AFgelopen. 1-2.

Ik zie niet waarom dat een nadeel zou zijn.
 

Joost

Well-known member
Heb ik toch al eens gezegd. TV-signalen gaan op alfabet, en aangezien 'Hillegom' dicht in het alfabet bij 'Hilversum' staat komen de signalen hier snel binnen... :p

Engeland heeft heel veel punten in de kwalificatie gehaald in de laatste minuten. Die 1-2 kon je aan zien komen.
 

SanMark.

Well-known member
Normaal gesproken dus zondagavond zowel Engeland als Belgi? al door. Kunnen die op donderdag de 28e gaan uitmaken wie eerste en tweede wordt. (En als Duitsland 2e wordt in zijn poule en Brazili? eerste kan je misschien beter 2e worden in deze poule dan eerste, want als je eerste wordt in deze poule kom je in dat geval de 1/4 finale de winnaar van DUI - BRA tegen...)

AFgelopen. 1-2.

Om wereldkampioen te worden moet je ze allemaal verslaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met het EK en WK hadden de Belgen een makkelijke loting en toen ging het mis. Ik neem aan dat ze nu graag een zware loting willen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Aan de andere kant, als je 2e wordt kom je waarschijnlijk Polen tegen. Dat is ook geen misselijke tegenstander hoor.

Ik gok daar eerder op groepswinst voor Colombia. Het is ook maar de vraag of je daar zo graag in de tweede ronde tegen wil. Ik ben het op dit vlak eens met SanMark en Max. Met eventuele tegenstanders moet je geen rekening houden. Er gewoon voor zorgen dat je je drie groepswedstrijden wint en dan ga je met vertrouwen de knock-out fase in. De toppers kom je vroeg of laat toch tegen. Je kan ook niet zeggen dat Brazili? en Duitsland een onoverwinnelijke indruk gaven in hun eerste wedstrijd.
 

JMD

Well-known member
Colombia na 3 minuten met 10 man nadat Davinson Sanchez een flinke blunder maakt. Ospina redt nog maar de rebound wordt met de hand weggewerkt en Carlos Sanchez krijgt rood. JKagawa benut de penalty, 0-1.
 

Makanaky

Well-known member
Het was een record qua duels hoe lang het duurde voor er rood viel. De eerste rode kaart is 1 van de snelste ooit in een WK-duel lijkt me...

Jos? Batista namens Uruguay in 1986 kreeg al na 1 minuut rood voor een charge op wee Gordon Strachan.
 
Bovenaan