Algemeen Wedstrijdtopic

JMD

Well-known member
Jos? Batista namens Uruguay in 1986 kreeg al na 1 minuut rood voor een charge op wee Gordon Strachan.

Klopt, die weet ik. Daarom zeg ik 'een van de snelste ooit' en niet 'de snelste ooit'.
Kan me behalve die niet veel andere zo snelle rode kaarten herinneren op het WK.
 

Batigoal

Well-known member
Ik had dit niet verwacht, maar ik gunde Japan wel de zege. Colombia viel tegen. Het lijkt erop dat er dit jaar geen verrassing uit Latijns-Amerika komt.
 

Raul

Well-known member
Laat Senegal de eer van Afrika redden. Ze hebben toch wel wat aardige spelers dacht ik zo.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik had dit niet verwacht, maar ik gunde Japan wel de zege. Colombia viel tegen. Het lijkt erop dat er dit jaar geen verrassing uit Latijns-Amerika komt.

Het clich? dat Zuid-Amerikaanse ploegen het moeilijk hebben op Europese bodem wordt voorlopig wel bevestigd. Enkel Uruguay kunnen winnen, en dat ook met de nodige moeite. Mexico is met hun stuntzege de uitzondering. Best gek want de beste Latijns-Amerikaanse voetballers spelen doorgaans gewoon in Europa.
 

Janssen

Well-known member
Gewoon de trend van de laatste toernooien. De beste spelers hebben al 80 wedstrijden achter de kiezen voor het WK begint. Kleine landen hebben daar geen last van.
 

gevegt

Well-known member
Als je de gedachtegang van vHooydonk volgt, was dit dus geen overtreding laat staan geel.
 
Bovenaan