Algemeen Wedstrijdtopic

Pascallovic

Well-known member
Na 3 wedstrijden staan de landen uit Afrika op 3 nederlagen, 0 doelpunten voor en 2 eigen doelpunten. Erg zwakke resultaten gezien de tegenstanders Uruguay, Iran en Kroati?.
 

zwammy

Well-known member
Dus ze worden geen Wereldkampioen dit jaar. Heeft de Visser niet goed gezien dan.

Word gezellig in Kroati? kijken iig zo die volgende 2 potten.
 

Susa

New member
Best geinig kijken zo zonder zonder Oranje gedoe.

Kijk er meestal relaxed naar op afstand, echter merkte ik dat Denemarken en zeker Marokko mij emotioneel prikkelden.

Marokko moet nu wel wat laten zien tegen de Portugezen anders kan het weleens een historisch slecht WK voor ze worden. In 94 haalden ze weliswaar ook geen punten maar toen hadden ze Mustafa Hadji nog voor de amusementswaarde.
 

gevegt

Well-known member
Nijhuis legt het keurig uit.
Het is wel bedroevend dat al die lui in de studio de spelregels niet kennen.
 

erka

Well-known member
Meestal is de arbitrage de eerste dagen van het WK een drama, maar dit keer is het prima, inclusief de VAR.
 

Makanaky

Well-known member
Halverwege de eerste speelronde en het is best leuk om te kijken. Zo spectaculair als 4 jaar geleden is het niet maar het onaanzienlijke betonvoetbal zoals op het EK werd vertoond is grotendeels uitgebleven. Alleen Uruguay-Egypte was een echte draak.
 

RickPSV

Active member
Meestal is de arbitrage de eerste dagen van het WK een drama, maar dit keer is het prima, inclusief de VAR.

Ik ben inderdaad erg blij dat ze eindelijk die VAR hebben. Ik denk dat het toch echt veel gaat oplossen, zowel dit WK als in de Eredivisie komend seizoen.
 

Raul

Well-known member
Ik had wel te doen met Peru met al die kansen. Ze verdienden een punt, en in mijn ogen zelfs de overwinning. Die ene die de penalty miste, is een leuk spelertje, waar speelt hij dan?
 

Kielse Rat

Well-known member
Na 3 wedstrijden staan de landen uit Afrika op 3 nederlagen, 0 doelpunten voor en 2 eigen doelpunten. Erg zwakke resultaten gezien de tegenstanders Uruguay, Iran en Kroati?.

Egypte en Senegal zie ik nog wel punten pakken in hun groep. Tunesi? zal Panama ook wel kloppen. Voor Marokko wordt het heel moeilijk nu ze zijn verloren van Iran. Nigeria was me wel een partij slecht. Die zullen ook niet al te veel forceren op deze manier.
 
Bovenaan