Algemeen Wedstrijdtopic

Abubakari

Well-known member
Straks (naar) een nacompetitiefinale ipv WK2018 kijken, mis ik Costa Rica-Servi?. Kan erger. Mooi op tijd terug voor de nederlaag van de Duitsers tegen Mexico (tenzij er verlenging komt bij de nc finale). VIVA MEXICO!
 

Batigoal

Well-known member
Prima team van Servi?. Als ze durven te voetballen kan het nog wat leuks worden. Costa Rica vind ik op papier minder dan 4 jaar geleden, maar wie weet verrassen ze weer.
 

de waan

Well-known member
Dat is nou net voor het probleem met Servi?. Hebben het in zich om een heel leuke ploeg te zijn, maar dan kiezen ze op een groot toernooi juist weer voor laf voetbal, wat ze ook nog niks oplevert ook.

Hopelijk dit keer anders.
 

Raul

Well-known member
Dat is nou net voor het probleem met Servi?. Hebben het in zich om een heel leuke ploeg te zijn, maar dan kiezen ze op een groot toernooi juist weer voor laf voetbal, wat ze ook nog niks oplevert ook.

Hopelijk dit keer anders.

Volgens de commentator en de uitslagen van de kwalificatie, gaat het wellicht anders worden. Laten we het hopen ;)
 

Janssen

Well-known member
Zo, geel was wel het minimale daar.

Voetballend valt het me aan beide kanten niet eens tegen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit is inderdaad best leuk om naar te kijken. Wel is het ook hier te hopen dat er snel een goal valt om de boel verder open te breken.
 

Janssen

Well-known member
Jep, dit was beste oke. Hier is Brazilie nog niet zomaar klaar mee. Zonde dat Servie tactisch een ramp is.
 
Bovenaan