Algemeen Wedstrijdtopic

Pascallovic

Well-known member
Zijn ploeg is niet slim genoeg om hem te bereiken.
Hij heeft vaak genoeg de bal gehad. Dat is eerder het probleem. Hem op 20 meter van het doel in het midden aanspelen terwijl er nog 10 Ijslanders daar staan en niemand van Argentinie om mee te combineren.
 

ALenstra

Well-known member
Prachtig hoor dat uit volle borst meezingen van het volkslied. Maar je pakt er geen extra punten mee!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met in mijn achterhoofd het risico dat ik straks een Denenknuffelaar genoemd word.

Hup Denemarken!
Hup Nico!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Met in mijn achterhoofd het risico dat ik straks een Denenknuffelaar genoemd word.

Hup Denemarken!
Hup Nico!

Niet zo flauw doen. We hoeven heus niet ineens 'hup Marokko' te gaan roepen, omdat het over voetbal gaat. Of Marokko te gaan hypen, omdat het over voetbal gaat. Marokkanen (of Nederlanders met die afkomst) zijn een groot probleem, waarom is het nu ineens cool om ze aan te moedigen? Wat dat betreft had het speelschema beter Iran als 3e tegenstander kunnen geven, dan was er helemaal zeker 0% kans dat ze door zouden gaan
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet zo flauw doen. We hoeven heus niet ineens 'hup Marokko' te gaan roepen, omdat het over voetbal gaat. Of Marokko te gaan hypen, omdat het over voetbal gaat. Marokkanen (of Nederlanders met die afkomst) zijn een groot probleem, waarom is het nu ineens cool om ze aan te moedigen? Wat dat betreft had het speelschema beter Iran als 3e tegenstander kunnen geven, dan was er helemaal zeker 0% kans dat ze door zouden gaan

Het is flauw dat je mij als voorbeeld gebruikt om een statement te maken over de Marokkaanse bevolking in Nederland. Ik doe niet mee aan een hype, was me er zelfs niet eens van bewust dat die hype er was. Ik moedig mijn favoriete Feyenoorder aan, die voor het eerst op een WK speelt. That's all.
 
Bovenaan