Algemeen Wedstrijdtopic

de waan

Well-known member
Absoluut, Mbapp? is een heerlijke speler. Alleen jammer dat Frankrijk een bondscoach heeft die niet zoveel durft. Dat kan ze nekken.

Heeft Frankrijk altijd al last van gehad heb ik het idee. Ook in '98 was het al zo. Zulke goede spelers, maar altijd van dat zuinige, bedachtzame voetbal. Ga toch lekker spelen als je zulke spelers tot je beschikking hebt.

Hopelijk komen ze ook de komende wedstrijden nog een paar keer op achterstand, zodat ze wel moeten.
 

Mario

Well-known member
Het ergste was natuurlijk die Domenech op het WK2010..

Toen lag de hele selectie met hem overhoop.

Frankrijk - Uruguay is wel weer een mooi affiche.

FRA-ARG samen met mijn vader gekeken gistermiddag, in hoeverre hij het heeft beseft. Por-Uru helaas niet gezien vanwege andere verplichtingen. Wel later nog highlights gezien bij de BBC.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Toen lag de hele selectie met hem overhoop.
Klopt, die vent was totaal geschift. Keek naar sterrenbeelden om te kijken wie bij elkaar paste, en paste daar zijn tactiek ook op aan. Er zat genoeg kwaliteit in die selectie (zeker om de groep door te komen)...
 

Janssen

Well-known member
Uruguay kan op z'n Atletico Madrid's zo'n pot helemaal dood maken tot aan penalty's als het moet. Verwacht daar geen spektakel.
 

de waan

Well-known member
Australi? lukte dat al bijna. Dus voor Uruguay is dat een eitje. Als ik Deschamps was zou ik vast oefenen op pingels.
 

Janssen

Well-known member
Spanje zometeen zonder Iniesta en met Asensio.

De Gea; Nacho, Piqu?, Ramos, Jordi Alba; Koke, Busquets; David Silva, Isco, Asensio; Diego Costa
 

Abubakari

Well-known member
Mij viel vooral het verschil in passie tussen Argentini? en Uruguay op. Bij Uruguay is het ??n en al vechtlust en discipline, voetballend niet zo bijzonder maar wel mooi om te zien hoe die ploeg vanuit een bepaald idee een wedstrijd weet te winnen. Het verschil met het losse zand van Argentini? was vrij groot.

En Frankrijk moet gewoon gaan voetballen. Ze komen op 1-0 en laten vervolgens de bal aan Argentini? (balbezit was op een gegeven moment 61-39 voor Arg) die prompt vrijwel vanuit het niets een 2-1 voorsprong nemen. Over het onheil over jezelf afroepen gesproken. Daarna zetten ze aan en zie je wat ze kunnen. Leek Itali? wel. Die hadden daar in het verleden ook regelmatig een handje van.
 

JMD

Well-known member
Kunnen ze niet een uurtje later aftrappen; wij moeten Max kijken.

Vorig weekend haalden ze de race 1 uur naar achter vanwege de WK, vandaag had de race gewoon 1 uur eerder moeten starten.

Dom verdedigd van die Rus. Was het geen goal geweest was het een penalty geweest
 

De Wolf

Well-known member
Vorig weekend haalden ze de race 1 uur naar achter vanwege de WK, vandaag had de race gewoon 1 uur eerder moeten starten.

Dom verdedigd van die Rus. Was het geen goal geweest was het een penalty geweest

Hoogtijdagen van Alonso zijn voorbij dus daar kijkt toch geen hond naar.
 
Bovenaan