Algemeen Wedstrijdtopic

erka

Well-known member
Kijken jullie niet?

Portugal kwam op gelijke hoogte via Pepe, maar Uruguay staat nu weer op voorsprong via wederom Cavani.

Ik kon er bij Frankrijk-Argentini? nog wel op, maar toen was het al verdacht rustig in het topic voor een wedstrijd met exit Messi en 7 goals.
Bij Uruguay-Portugal kon ik er ook niet meer bij.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vond het 2 toffe wedstrijden hoor! Alleen de 2e helft van FRA-ARG kunnen zien, maar dat was precies goed. Mbapp? en Cavani de helden van de dag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond het 2 toffe wedstrijden hoor! Alleen de 2e helft van FRA-ARG kunnen zien, maar dat was precies goed. Mbapp? en Cavani de helden van de dag.

Zou me niets verbazen als Messi en Ronaldo straks gestopt zijn, Mbapp? wat gouden ballen bij elkaar gaat verzamelen. Wat een speler is dat, nu al.
 

erka

Well-known member
Zou me niets verbazen als Messi en Ronaldo straks gestopt zijn, Mbapp? wat gouden ballen bij elkaar gaat verzamelen. Wat een speler is dat, nu al.

Inderdaad. En Mbapp? is ook weer een heel ander type speler dan Messi en Ronaldo.
 

Batigoal

Well-known member
Zou me niets verbazen als Messi en Ronaldo straks gestopt zijn, Mbapp? wat gouden ballen bij elkaar gaat verzamelen. Wat een speler is dat, nu al.

Absoluut, Mbapp? is een heerlijke speler. Alleen jammer dat Frankrijk een bondscoach heeft die niet zoveel durft. Dat kan ze nekken.
 

Janssen

Well-known member
Ik snap net wel, hij heeft net 4 man voorbij gerend en dan lijkt het al gauw alsof de laatste aan de noodrem trekt. Maar dat waren ze allebei fout.
 
Bovenaan