Algemeen Wedstrijdtopic

Mario

Well-known member
Ik heb niet het idee dat Engeland hiermee de wereldtitel gaat winnen. Die vliegen er wel weer uit.

Ik ben benieuwd naar de reacties in de Britse media, uiteindelijk kwam deze nederlaag ze goed uit ivm het belanden in het "zwakkere" deel van het speelschema.
 
Laatst bewerkt:

Kielse Rat

Well-known member
Ik ben benieuwd naar de reacties in de Britse media, uiteindelijk kwam deze nederlaag ze goed uit ivm het belanden in het "zwakkere" deel van het speelschema.

Laat ze maar eerst eens winnen van Colombia, dan zien we wel hoe 'zwak' hun komende tegenstanders zijn.
 

Kielse Rat

Well-known member
Hoe is jou de wedstrijd van de Rode Duivels gisteren bevallen?

Het was niet best, maar als beide ploegen hun B-elftal opstellen, kon je er ook niet te veel van verwachten. Jammer natuurlijk, want dit was een affiche maar je wel wat van mocht verwachten. Op naar Japan nu. Op een WK moet je altijd met een enige voorzichtigheid spreken, maar die zouden ons toch geen problemen mogen opleveren.
 

de waan

Well-known member
Laat ze maar eerst eens winnen van Colombia, dan zien we wel hoe 'zwak' hun komende tegenstanders zijn.

Voor Engeland lijkt me elke tegenstander in de achtste finales een potenti?le valkuil. En dan hebben ze nog mazzel dat IJsland al uitgeschakeld is.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De eerste oefenwedstrijd van AZ. Eindelijk weer voetbal kijken langs het veld zelf. ;)

Ik ga morgen naar Linlithgow Rose v Hibs. De laatste (club-)wedstrijd van vorig seizoen en de eerste van het nieuwe seizoen in dezelfde maand. Dat is voor het eerst bij mij denk ik. :)
 

de waan

Well-known member
Ik ga morgen naar Linlithgow Rose v Hibs. De laatste (club-)wedstrijd van vorig seizoen en de eerste van het nieuwe seizoen in dezelfde maand. Dat is voor het eerst bij mij denk ik. :)

DETO speelde gisteren de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen en morgen de laatste van het afgelopen seizoen (finale Tukkercup). Wat nou zomerstop.
 

de waan

Well-known member
Dit kan maar zo 5-0 worden of zo.

Mbappe is in zijn eentje veel te sterk voor dat hele zootje verdedigers.
 

erka

Well-known member
bammmmm 1-1 Di Maria

Dat was een Arie Haantje. Die heeft die keeper alleen maar gehoord.
 
Bovenaan