Algemeen Wedstrijdtopic

U.G.

Well-known member
Ik zie topscheidsrechters als Kuipers en die Turk van vandaag niet onder de druk bezwijken. Het zal altijd voer voor discussie blijven, maar als je alle VAR momenten van dit toernooi terugkijkt dan denk ik dat in zeker 90% van de gevallen de goede beslissing genomen wordt. Dat betekent dat het spel er per saldo echt eerlijker op wordt. Overigens vind ik het ook enorm in het voordeel van de VAR spreken dat scheidsrechter er zelf al jaren om vragen.

Maar dan praat je wel over topscheidsrechters. Het kan idd een verbetering blijken, maar ik weet niet, het kost me allemaal teveel tijd en het voelt te schlemielig aan als je net hebt staan juichen, lang, en het wordt teruggedraaid;) Dan heb ik zin om maar meteen te stoppen met kijken. En ze hebben het toch niet altijd aan het rechte eind, of het wordt niet even consequent ingezet. Maar goed, kinderziektes.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vond het sowieso geen penalty. Die handsbal was de enige reden dat die spits ?berhaupt de bal kreeg. Hij verprutst dat voordeel zelf, dan zou je niet als beloning nog een penalty mogen krijgen.
 

Mario

Well-known member
Ach, het is dan wel weer leuk dat de Engelsen nu massaal voor Frankrijk zijn, na bij de vorige WK finale massaal voor Duitsland geweest te zijn. Frankrijk en Duitsland zijn de 2 Europese teams waar ze de grootste hekel aan hebben, maar ze hebben een grotere hekel aan Argentini?...

Wat dat betreft was 1986 natuurlijk brilliant, 4 jaar na "Falkland"
 

Janssen

Well-known member
Mooi plaatje

4fe386d601a0661c6e6706a0cb93886c.jpg
 

Janssen

Well-known member
Algemeen Wedstrijdtopic

Ben je me verdorie net voor. Nou dan laat ik hem maar staan.

Welkom terug trouwens?
 
Bovenaan