LBBreaking: Memphis heeft weer een nieuwe look.
Ik ook. Maar jij verwijt de scheidsrechters dat ze dat niet willen... En dat ligt totaal anders.Kan wel zo zijn dat ze balen. Maar ik heb liever dat Nederland ver komt of wint, dan dat de heer Makkelie de finale fluit.
Bij Euro '88 (mijn eerste album) zaten er 8 ofzo bij. Michel Vautrot, Alexis Ponnet, Dieter Pauly, Ioan Igna, Robert Valentine, een Italiaan (Agnolin?) Spanjaard (Aladrén?)Ze zouden een Panini boek met stickers voor scheidsrechters moeten maken 😄
Makkelie heeft anders toegegeven dat hij voor zichzelf kiest met zijn redenen.Ik ook. Maar jij verwijt de scheidsrechters dat ze dat niet willen... En dat ligt totaal anders.
Maar dat is toch ook logisch? Hij is topsporter. Dan wil hij het hoogste. Dat is dus de finale fluiten.Makkelie heeft anders toegegeven dat hij voor zichzelf kiest met zijn redenen.
Geen Nederland, maar Danny Makkelie: scheidsrechter kiest voor zichzelf op EK
Danny Makkelie is dit EK de enige Nederlandse scheidsrechter. Op het vorige eindtoernooi was ook Björn Kuipers nog van de partij en hij mocht zelfs...sportnieuws.nl
Ik neem aan dat ze dinsdag allemaal met blauw haar aan de aftrap staan.Naast Memphis heeft Wijnaldum ook een afro. Dat gaat helemaal goedkomen tegen Roemenië. Daar hebben ze trouwens een verdediger met blauw haar.
Was dat 94? Ik meende 98.In 1994 waren ze allemaal blond.
Held!Jan Mulder is weer eens dronken.
Bedankt.Held!
Sukkel.Bedankt.