Ik vind het ook wel zijn charme hebben dat het schema niet helemaal eerlijk is. Levert mooie discussie op over zware en minder zware groepen en vervolgschema's. Bijna altijd blijkt de uitkomst anders dan verwacht. Een klein beetje lotingsgeluk of pech maakt het juist leuk.
Logisch. De weg naar de halve finale ligt open voor Nederland, dan kun je hem maar net zo goed meteen naar huis sturen.Makkelie is alvast naar huis.
Dat laatste begrijp ik niet.Terecht dat Makkelie al naar huis is. Die stelt zijn eigen belang boven het landsbelang.
Die fluit liever zelf de finale dan dat Oranje ver komt op een toernooi.Dat laatste begrijp ik niet.
Vraag eens aan Kuipers, Van den Ende enz hoe ze er van baalden dat NL in 2014 of bv 1994/1996/1998 ver kwam. Kuipers stond in 2014 in pole position voor het fluiten van de WK-finale, maar omdat NL de laatste 4 haalde verviel die droom.Die fluit liever zelf de finale dan dat Oranje ver komt op een toernooi.
Kan wel zo zijn dat ze balen. Maar ik heb liever dat Nederland ver komt of wint, dan dat de heer Makkelie de finale fluit.Vraag eens aan Kuipers, Van den Ende enz hoe ze er van baalden dat NL in 2014 of bv 1994/1996/1998 ver kwam. Kuipers stond in 2014 in pole position voor het fluiten van de WK-finale, maar omdat NL de laatste 4 haalde verviel die droom.
Vraag het eerst aan Orsato, Marciniak, Zwayer, enz en ze zullen allen hetzelfde zeggen: ik wil de finale fluiten. Dus dan hun eigen land er maar eerder uit.
Kan wel zo zijn dat ze balen. Maar ik heb liever dat Nederland ver komt of wint, dan dat de heer Makkelie de finale fluit.