Algemeen Nieuws

Batigoal

Well-known member
Nu alle offici?le EK-selecties bekend zijn blijken Liverpool en Juventus hofleveranciers te zijn met elk 12 spelers. Tottenham (11) en Man Utd (10) volgen daarna en een rijtje clubs heeft elk 9 spelers afgeleverd (Fenerbah?e, Barcelona, Real Madrid en FC Bayern M?nchen).
 

De Groene Scout

Well-known member
Volgens mij zag ik iets voorbij komen dat de complete eredivisie slechts 2 spelers levert. Klopt dat wel; wel extreem weinig natuurlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vier oud-Feyenoorders begrijp ik. Smolov, Super Guidetti, Pell? en Sahin.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Denk dat er ook gewoon minder buitenlanders in de eredivisie spelen. Alleen speelde in het verleden de buitenlanders van SC Heerenveen en FC Groningen ook nog wel eens voor nationale ploegen op toernooien.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens het AD dioen er maar zes landen mee. De stinkerds van hiernaast scoren bij mij 0%, die van hieronder trouwens ook.


Rusland
Прекрасная! Rusland is met jou een - tijdelijke - supporter rijker. Van zoute haring ben je niet vies, en een glaasje wodka gaat er ook best in. En juichen voor een goal van de Russen? In plaats van 'Ja... ja...ja!!' schreeuw jij moeiteloos 'Da...da...da!!'
 

U.G.

Well-known member
And God has spoken by his prophets...

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...ssi-en-ronaldo-aan-geen-persoonlijkheid-.html

( uitspraken ook mede mogelijk gemaakt door 25 jaar lang ononderbroken good onversneden shit gesnuif, maar desalniettemin een fakkin held )

Portugal gaat met een ruit spelen, was al bekend, en nu denk ik dat Quaresma Nani uit de basis heeft gekickt ( net zoals Guerreiro dat lijkt te flikken met Eliseu op linksback en Danilo bij William op het middenveld ). Ronaldo gaat op 80...70 % gaat denk ik met Joao Mario in de punt, de opkomende backs ( Cedric en Guerreiro ) en mede-aanvaller Quaresma meer en meer een spitsen-spits rol bekleden.Net zoals gisteren tegen Estland.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Waar blijft Bruma het Portugese talentje, te jong nog ?

Bruma is ooit op een jeugd WK zodanig gek gemaakt door Turks geld dat ie op z'n achttiende die kant op ging, is daar uiteindelijk een waanzinnige blessure opgelopen...daar is tie inmiddels een jaar ofzo van hersteld en werd uitverhuurd aan de Basken, maar hoe je het wendt of keert de knul is gewoon enorm gestremd in z'n ontwikkeling....hij zat pas nog op de bank bij jongPortugal. Zonde, te jong al een litteken. Maar ja, de carrieremoves van de jeugd in Portugal.
 
Bovenaan