Algemeen Nieuws

U.G.

Well-known member
Ok credit taking time.

Omdat zelfs megasuper scout Piet de Visser is the best nr 1 :Deen tijd geleden nog nooit van 'm had gehoord :

De vrijetrapnemer van gisteren, stel je zelf voor jongen en vertel ons waar je bent gevormd..samen met negen anderen op het toernooi :

 

Batigoal

Well-known member
De eerste directe gevolgen van EK-uitschakeling zijn een feit: de bondscoaches van Rusland (Slutsky) en Oekra?ne (Fomenko) zijn opgestapt na aanleiding van de uitschakeling van hun land in de groepsfase.
 

Batigoal

Well-known member
Duitsland is zijn enige echte spits kwijt. Mario Gomez is geblesseerd geraakt en gaat terug naar huis. Sami Khedira en Bastian Schweinsteiger zijn nog een vraagteken voor de rest van het toernooi.
 

Fenerium

Member
De eerste directe gevolgen van EK-uitschakeling zijn een feit: de bondscoaches van Rusland (Slutsky) en Oekra?ne (Fomenko) zijn opgestapt na aanleiding van de uitschakeling van hun land in de groepsfase.

Iets wat lamlul Terim weigert te doen. Die wordt ook gigantisch overbetaald dus ergens begrijp ik het wel. Ik zou me doodschamen.
 

Kielse Rat

Well-known member
In die situatie zitten we nu ook met Wilmots. Die zou eigenlijk ook gewoon moeten beseffen dat hij het maximum niet uit deze groep kan halen een nieuwe uitdaging moeten aangaan (waar hij overigens elke zomer mee flirtte). Maar ja, onze bond was zo verstandig om zijn contract voor het EK te verlengen en er een ontslagvergoeding van ruim 1 miljoen aan te verbinden. Dus blijft Wilmots voorlopig lekker zitten en de bond wil wel van hem af -, maar dan zonder dat miljoen te moeten betalen...
 
Bovenaan