Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Neem aan dat iemand Verweij aan het trollen is of dat Ajax test waar het lek zit. Normaal gesproken is Verweij goed ingelicht. Steady trainer Steijn, maar echt geen Ajax trainer. Wat jaren terug zou je het een Feyenoord trainer kunnen noemen. Of een PSV trainer, want die club kan alle kanten op.

Batigoal

Well-known member
Neem aan dat iemand Verweij aan het trollen is of dat Ajax test waar het lek zit. Normaal gesproken is Verweij goed ingelicht. Steady trainer Steijn, maar echt geen Ajax trainer. Wat jaren terug zou je het een Feyenoord trainer kunnen noemen. Of een PSV trainer, want die club kan alle kanten op.
Verweij heeft juist steeds minder lijntjes en daarom lopen, Driessen en hun krantje alleen maar negatief te zijn.

...mocht het over Steijn waar zijn, dan mogen ze. Want had dan Heitinga behouden.

Miramar

Well-known member
Goeie trainer die Steijn. Naar verluidt neemt hij Lauritsen als nieuwe aanvalsleider mee naar de hoofdstad.

JMD

Well-known member
Het wordt nu op diverse media gemeld dat Steijn nu topkandidaat is...
Knutsen zou afgevallen zijn.

Abubakari

Well-known member
En? Waarom niet?

Geen Ajax uitstraling? Had ten Hag ook niet.
Ik zeg niet dat het per definitie een succes zal zijn en zou het ook wel verrassend vinden, maar ik ben ook wel benieuwd op het antwoord op de vraag van JFK. Sowieso is de reflex hier eigenlijk altijd hetzelfde groepje trainers noemen als er een vacature is, out of the box denken doen we hier niet aan. en je kunt zeggen wat je wil, maar wat ie bij Sparta voor ommekeer bewerkstelligd heeft is wel bijzonder.
Persoonlijk vind ik het toch wel een gok en zou ik als ik Ajax was op dit moment niet gokken (al was Knutsen ook een gok, goed beschouwd).

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik ben wel benieuwd waarop het met Knutsen is vastgelopen, en of Steijn al op het lijstje stond. Wat ik zo snel in diverse media lees is dat Maduro als assistent sowieso al het plan was.

Bovenaan