Ik zou Ziyech en Promes vragen of ze kunnen bemiddelen.Ik ben benieuwd hoe Ajax de transfer gaat organiseren ivm de Russische santies.
Til had zijn contract laten ontbinden. Alleen de fout gemaakt naar PSV te gaan.
Ik had al begrepen dat er morgen groot nieuws in aantocht is.
Geen commentaar.Zou je daar tevreden mee zijn?
Afkoopsom zal toch geen probleem zijn? En verder, ja, met Celtic speel je komend seizoen CL, maar dat is dan toch het enige waarom je hen zou verkiezen boven Ajax? Als er geen gekke dingen gebeuren plaatst Ajax zich volgend seizoen (met die extra CL-plek) gewoon voor de CL(evt. voorronde), dus komt dat ook goed. Verder is de NL competitie veel interessanter dan de Schotse, is Amsterdam mooier om te wonen dan Glasgow en zullen de financiën bij Ajax ook beter zijn dan bij Celtic.Heb begrepen dat de afkoopsom een dingetje is en dat Celtic ook op Knutsen aast.
Heb begrepen dat de afkoopsom een dingetje is en dat Celtic ook op Knutsen aast.
Zou je daar tevreden mee zijn?
Hehe, gek genoeg wel iets in die richting. Ik heb geen idee wat ik van Knutsen moet verwachten. Heb de afgelopen tijd wel zijdelings wat gelezen over hem, ook van Engelse bronnen van eerder dit seizoen toen hij in beeld was bij Brighton (dus zonder de Ajax-bril). Klinkt wel positief, maar goed het blijft afwachten. In ieder geval verfrissend om iemand van buitenaf te nemen als trainer.Geen commentaar.