Ajax Transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Verrassend! Die had ik eigenlijk al opgeschreven als versterking voor PSV, gelet op zijn achtergrond. Hij kan in Frankrijk uitstekende statistieken overleggen. Erg benieuwd hoe hij het in de Nederlandse top gaat doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zekerheidje idd voor PSV. Zullen er wel een aantal van balen. Ik had Feyenoord wellicht ook wel verwacht, maar ik lees ook veel dat hij niet echt in het Feyenoord spel zou passen. Ik ben ook erg benieuwd wat hij kan. Niet echt een typische Ajax aanwinst.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Verrassend! Die had ik eigenlijk al opgeschreven als versterking voor PSV, gelet op zijn achtergrond. Hij kan in Frankrijk uitstekende statistieken overleggen. Erg benieuwd hoe hij het in de Nederlandse top gaat doen.
Hij speelde toch bij Ajax voordat hij naar FC Eindhoven ging?
 

Batigoal

Well-known member
Verrassend nieuws, maar niet onwelkom! Is qua spelhervattingen een uitstekende speler en heeft ook wel creativiteit in zijn spel. En transfervrij, dat is ook positief. Hij heeft inderdaad eerder bij Ajax gezeten, dus niet zo gek dat hij bij ons terugkeert.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij speelde toch bij Ajax voordat hij naar FC Eindhoven ging?

Klopt, maar komt schijnbaar uit of rondom Eindhoven en zijn vader is een echte PSV’er en zo werd hij ook geprofileerd. Alleen liet hij laatst blijken dan Ajax of Feyenoord ook goed zou zijn als vervolgstap. Nu lekker genieten van de PSV fans op Twitter die vinden dat hij er nu helemaal niets meer van kan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij speelde toch bij Ajax voordat hij naar FC Eindhoven ging?
Zeker. Maar ik las in een aantal interviews dat zijn hele familie voor PSV is. En bij PSV hebben ze zelfs spandoeken opgehangen om hem te verleiden tot 'thuiskomen'.
 

Batigoal

Well-known member
Zeker. Maar ik las in een aantal interviews dat zijn hele familie voor PSV is. En bij PSV hebben ze zelfs spandoeken opgehangen om hem te verleiden tot 'thuiskomen'.
Haha, neem aan dat dit doek voorlopig blijft hangen in het Phillips Stadion:


FxIEfEVXsAEx41w
 
Bovenaan