We hebben Hato al onder de neus van Feyenoord weggehaald.👍😀Ik zou Daley Blind ophalen in München.
Big Q?Als het aan de Big Q ligt, hoeven we ons geen zorgen te maken
Hij heeft een prima traptechniek hoorde ik laatst.
Hij speelde toch bij Ajax voordat hij naar FC Eindhoven ging?Verrassend! Die had ik eigenlijk al opgeschreven als versterking voor PSV, gelet op zijn achtergrond. Hij kan in Frankrijk uitstekende statistieken overleggen. Erg benieuwd hoe hij het in de Nederlandse top gaat doen.
Oh, bij Heerenveen was dat zijn grote minpunt. Geen handelingssnelheid en de draaicirkel van een gevegtDat begrijp ik ook. Minpunt schijnt te zijn dat hij wat traag is en weinig dynamisch.
Hij speelde toch bij Ajax voordat hij naar FC Eindhoven ging?
Zeker. Maar ik las in een aantal interviews dat zijn hele familie voor PSV is. En bij PSV hebben ze zelfs spandoeken opgehangen om hem te verleiden tot 'thuiskomen'.Hij speelde toch bij Ajax voordat hij naar FC Eindhoven ging?
Haha, neem aan dat dit doek voorlopig blijft hangen in het Phillips Stadion:Zeker. Maar ik las in een aantal interviews dat zijn hele familie voor PSV is. En bij PSV hebben ze zelfs spandoeken opgehangen om hem te verleiden tot 'thuiskomen'.
Enkel hierom al een hele leuke transfer. En zeker dat het in deze week naar buiten komt.Haha, neem aan dat dit doek voorlopig blijft hangen in het Phillips Stadion:
Enkel hierom al een hele leuke transfer. En zeker dat het in deze week naar buiten komt.