Ajax Transfertopic

vakx2.0

Banned
Waarom denk je dat. Hij is een vaste basiskracht bij Boca Juniors. Da's geen kattenpis. Zou Veltman niet lukken.
 

Maasveld

Well-known member
Als je op je 24ste nog in Argentini? speelt dan kun je waarschijnlijk niet heel veel meer dan een beetje schoppen.
 

Pascallovic

Well-known member
Je zou ook verwachten dat als het echt een beetje een bijzondere speler zou zijn, dat hij dan wel ooit was opgeroepen en gedebuteerd voor het nationale elftal. Zo ruim zit men daar nu ook weer niet in de centrale verdedigers van hoog niveau.
 

vakx2.0

Banned
Kan het nieuws dat hij al van jongs af aan onder een Ajax dekbedje slaapt het ongenadige vooroordeel wellicht wat verzachten?
 

Batigoal

Well-known member
Wellicht is Magallan gewoon een prima aanwinst. Of kan dat niet?

Een international van Argentini? kunnen wij natuurlijk niet halen.
 

Pascallovic

Well-known member
Wellicht is Magallan gewoon een prima aanwinst. Of kan dat niet?

Een international van Argentini? kunnen wij natuurlijk niet halen.
Ik zie het nut van het halen van een 24 jarige rechtsbenige centrale verdediger van 1 meter 80 niet nee. Als ie nou nog linksbenig was had ik hem nog als vervanger van Viergever kunnen zien links centraal of op de backpositie. Je haalt zo'n speler niet om op de bank te zetten, dus dan moeten de Ligt of Wober gaan banken volgend seizoen, terwijl je Schuurs ook nog wat speelminuten wilt geven. Ik zie echt niet waarom je zo'n speler uit Argentinie moet halen. Verleng dan Viergever, die is echt niet minder, is goedkoper en heb je qua selectie meer nodig.
 

Batigoal

Well-known member
Wat me vooral zorgen baart is dat Keizer niet de noodzaak ziet om in de winterstop een nieuwe verdediger te halen. Alsof hij niet beseft dat de huidige groep in optimale bezetting eigenlijk niet voldoet. Dijks, Orejuela, Zeefuik, Sinkgraven en wellicht Viergever voegen allemaal te weinig toe. En dan pas tot de zomer wachten met Schuurs en wellicht Magall?n, omdat er dan waarschijnlijk spelers vertrekken. Maar zeker met alle blessures mag je nu al wat halen.
 

JMD

Well-known member
Wat me vooral zorgen baart is dat Keizer niet de noodzaak ziet om in de winterstop een nieuwe verdediger te halen. Alsof hij niet beseft dat de huidige groep in optimale bezetting eigenlijk niet voldoet. Dijks, Orejuela, Zeefuik, Sinkgraven en wellicht Viergever voegen allemaal te weinig toe. En dan pas tot de zomer wachten met Schuurs en wellicht Magall?n, omdat er dan waarschijnlijk spelers vertrekken. Maar zeker met alle blessures mag je nu al wat halen.

Hoe lang zijn de verdedigers die je nu mist er uit dan?
 

Batigoal

Well-known member
Hoe lang zijn de verdedigers die je nu mist er uit dan?

Sinkgraven is minstens tot het voorjaar niet beschikbaar en ik ben bang dat dit ook voor W?ber geldt. Viergever is na de winterstop wel fit, maar Ajax wil zijn contract voorlopig niet verlengen, dus die gaat zodra hij fit is verder kijken. Dijks en Zeefuik hebben het niveau niet en ik heb het idee dat er bij Ajax niemand is die vertrouwen heeft in Orejuela.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zie het nut van het halen van een 24 jarige rechtsbenige centrale verdediger van 1 meter 80 niet nee. Als ie nou nog linksbenig was had ik hem nog als vervanger van Viergever kunnen zien links centraal of op de backpositie. Je haalt zo'n speler niet om op de bank te zetten, dus dan moeten de Ligt of Wober gaan banken volgend seizoen, terwijl je Schuurs ook nog wat speelminuten wilt geven. Ik zie echt niet waarom je zo'n speler uit Argentinie moet halen. Verleng dan Viergever, die is echt niet minder, is goedkoper en heb je qua selectie meer nodig.

Zijn profiel spreekt niet direct voor zich, maar je hebt ook laatbloeiers. Magall?n heeft blijkbaar in zijn eerste jaren veel blessures gehad en is daarna verhuurd om elders een serie wedstrijden neer te zetten. Wat ik zo links en rechts zie is het iemand met gevoel voor timing en op de juiste plek staan. Met De Ligt naast zich niet onverstandig.
 

Pascallovic

Well-known member
Zijn profiel spreekt niet direct voor zich, maar je hebt ook laatbloeiers. Magall?n heeft blijkbaar in zijn eerste jaren veel blessures gehad en is daarna verhuurd om elders een serie wedstrijden neer te zetten. Wat ik zo links en rechts zie is het iemand met gevoel voor timing en op de juiste plek staan. Met De Ligt naast zich niet onverstandig.
Maar is ie echt aanmerkelijk beter dan wat we hebben? Ik ga er vanuit dat hij vast wel iets kan, maar gezien zijn leeftijd, lengte, historie en het feit dat hij rechtsbenig is zie ik zijn toegevoegde waarde ten op zichtte van wat we al in huis hebben niet. Ik zou hem niet naast de Ligt zetten, want we hebben Wober al. Die ga je niet op de bank zetten of als linksback.
 
Bovenaan