Wat gebruik je toch moeilijke woorden.Wat grappig dat jullie zo snel en zo gepikeerd reageren. En het persoonlijk proberen te maken.
Zou dat komen omdat ik gewoon gelijk heb of omdat ik maar wat in de ruimte klets? Zeggen jullie het maar
Wat gebruik je toch moeilijke woorden.Wat grappig dat jullie zo snel en zo gepikeerd reageren. En het persoonlijk proberen te maken.
Zou dat komen omdat ik gewoon gelijk heb of omdat ik maar wat in de ruimte klets? Zeggen jullie het maar
Wat grappig dat jullie zo snel en zo gepikeerd reageren. En het persoonlijk proberen te maken.
Wat grappig dat jullie zo snel en zo gepikeerd reageren. En het persoonlijk proberen te maken.
Je hebt gelijk.
Je hebt gelijk.
als je, zoals jij beweert, enkel en alleen ge?nteresseerd bent in je eigen club dan snap ik eerlijk gezegd niet wat je op een algemeen voetbalforum doet. En waarom je niet voor een Ajax-forum kiest. En waarom je je zo ontzettend druk maakt over de vermeende voorkeuren van deze PSV'er.
Over discussietrucjes gesproken.... waarom geef je niet gewoon antwoord op dit soort vragen?
Beetje raar om eerst een boel onzin te suggereren. En als er dan uitgebreid op wordt geantwoord, urenlang te zwijgen. Om dan weer even met een stomme online om de hoek te komen piepen.
Dus kom maar op met je antwoord.
En nu val je ons lastig.
Wat een geluk.
Als ElSimao zo intelligent is als hij zegt dat hij is zou hij natuurlijk weten dat het niet 'stompvoetend' is maar 'stampvoetend'.Stompvoetend, weer zo'n moeilijk woord.
Ik hoop dat .... degradeert