Ajax Transfertopic

ElSimao

Active member
Laat die Magallan lekker in Argentinie blijven. 24 jaar en voor het eerst een basisplaats bij Boca dat hem de afgelopen jaren heeft uitgeleend. Ook erg klein voor een verdediger. Dit soort type spelers hoef je toch niet uit Argentinie te halen? Kun je net zo goed van Rhijn voor een prikkie ophalen uit Brugge, die is niet minder.

Vorig jaar nog zelfs verhuurd geweest, nee, dat is dan niet de speler die we zoeken.

Van Rhijn kan er natuurlijk geen zak van, die terug willen halen lijkt me echt een slecht idee. Verder wel goede mening dit keer.
 

vakx2.0

Banned
Pak even de rekenmachine erbij...

Band? 9.500.000
Schuurs 2.000.000
Magallan 6.000.000

Da's dus 17.500.000 tussentijdse miljoenen. Nog heel makkelijk op te brengen voor Ajax natuurlijk.

(*) Bron; Soccernews.nl
 

Batigoal

Well-known member
Pak even de rekenmachine erbij...

Band? 9.500.000
Schuurs 2.000.000
Magallan 6.000.000

Da's dus 17.500.000 tussentijdse miljoenen. Nog heel makkelijk op te brengen voor Ajax natuurlijk.

(*) Bron; Soccernews.nl

Klein detail, maar het transferbedrag van Band? is niet officieel bekend gemaakt, dus ligt maximaal op 8,25 miljoen euro. Bij hogere bedragen moet het wel bekend worden gemaakt door Ajax.
 

vakx2.0

Banned
Ik baseer me ook maar op 1 bron.

Het is overigens wel een flexibele transfersom... het bedrag kan oplopen - wellicht tot die 9,5 mio - wanneer Ajax presteert. Dat hoeft officieel natuurlijk nog niet bekend te worden gemaakt vanuit de NV Ajax.
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Integendeel. Ik kijk uit naar de dag dat hij z'n Vakx-plakboeken en archiefkasten bij het grof vuil zet.

Maar dat is wishful thinking ben ik bang.
 
Laatst bewerkt:

ElSimao

Active member
Integendeel. Ik kijk uit naar de dag dat hij z'n Vakx-plakboeken en archiefkasten bij het grof vuil zet.

Maar dat is wishful thinking ben ik bang.

Vakx plakboeken en archiefkasten. Bewaar je daar je dagelijkse love letters aan Joel Veltman in?
 

vakx2.0

Banned
Vakx plakboeken en archiefkasten. Bewaar je daar je dagelijkse love letters aan Joel Veltman in?

Probeer 't maar niet om te draaien, ES. En pas op je woorden, ook van jou hebben die stasi's vast en zeker een paar dossiermappen vol met oude koeien.
 
Bovenaan