Ajax Transfertopic

ElSimao

Active member
:D:D:D:D:D:D

Ik zie dat je Ajax net zo groot voor Europa schat als Amsterdam voor Nederland. Ik verwacht niet dat de Bundesliga of de PL gaat stemmen om Ajax binnen te halen.

Punten uit het verleden boeien me niet zo veel. Het gaat om de competitie, dat is lood om oud ijzer.

Ik zal je eens een voorspelling doen. Bayern Munchen wordt kampioen van Duitsland. Voor de 49603e keer op rij. Niks meer aan veranderen, de competitie is perfect zoals ie nu al is.
 

Batigoal

Well-known member
We hebben die kerel zien spelen tijdens ons Belgische tripje. Moest even goed nadenken wie dit ook alweer was. Maar hij schijnt dus de speler te zijn die we de hele wedstrijd hebben uitgelachen omdat werkelijk al zijn acties hopeloos mislukten. Hij maakte uiteindelijk nog wel een goede goal, maar verder totaal niet het idee gehad dat deze gast ooit hogerop zou gaan geraken dan bij de tweede van onder in Belgi?. Kortom, een logische aankoop van Ajax en zeker voor dat bedrag.

Gelukkig beoordelen de scouts spelers doorgaans niet op ??n wedstrijd. Het genoemde bedrag vind ik trouwens wel heel veel geld voor een speler die nog maar in zijn 1e seizoen op niveau zit, maar je ziet aan Traor? dat dit soort types best populair zijn bij clubs in het buitenland dus je kunt er wellicht nog winst op maken ook.

Nu nog een extra middenvelder (iemand als Pozuelo) en dan nog een linksbenige verdediger (volgens De Telegraaf zitten we nog steeds achter Magallan aan) en het begint ergens op te lijken. Veel te laat natuurlijk, maar goed.
 

ElSimao

Active member
Gelukkig beoordelen de scouts spelers doorgaans niet op ??n wedstrijd. Het genoemde bedrag vind ik trouwens wel heel veel geld voor een spelers die nog maar in zijn 1e seizoen op niveau zit, maar je ziet aan Traor? dat dit soort types best populair zijn bij clubs in het buitenland.

Nu nog een extra middenvelder (iemand als Pozuelo) en dan nog een linksbenige verdediger (volgens De Telegraaf zitten we nog steeds achter Magallan aan) en het begint ergens op te lijken. Veel te laat natuurlijk, maar goed.

Alsjeblieft niet vaker de juiste mening verkondigen. Ik wil de enige zijn die dat doet.
 

zwammy

Well-known member
Ik zal je eens een voorspelling doen. Bayern Munchen wordt kampioen van Duitsland. Voor de 49603e keer op rij. Niks meer aan veranderen, de competitie is perfect zoals ie nu al is.

Dus zullen ze er een team erbij willen hebben die daar helemaal niets aan gaat veranderen omdat die 14e worden?
 

ElSimao

Active member
Dus zullen ze er een team erbij willen hebben die daar helemaal niets aan gaat veranderen omdat die 14e worden?

In het eerste jaar wellicht, maar in zo'n competitie kan Ajax aansterken en beter en beter worden. Uiteindelijk denk ik dat we dan een "Dortmund" kunnen worden. Die zijn vaak outsiders voor de titel.
 

zwammy

Well-known member
In het eerste jaar wellicht, maar in zo'n competitie kan Ajax aansterken en beter en beter worden. Uiteindelijk denk ik dat we dan een "Dortmund" kunnen worden. Die zijn vaak outsiders voor de titel.

Je bent gewoon aan het gevegten. Ik trap er niet in.
 

zwammy

Well-known member
Waar moet ik inhoudelijk over ingaan? Dat Ajax over een tijd in Duitsland mee kan doen en kampioen kan worden? Ik heb wel wat beters te doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waar moet ik inhoudelijk over ingaan? Dat Ajax over een tijd in Duitsland mee kan doen en kampioen kan worden? Ik heb wel wat beters te doen.

Flauw dat je niet mee wilt doen aan deze discussie in het transfertopic over de kampioenskansen van Ajax in de Bundesliga. Terecht dat de man die deze discussie startte in dit topic jou en anderen er steeds op wijst dat ze inhoudelijk en on-topic moeten reageren.
 

ElSimao

Active member
Flauw dat je niet mee wilt doen aan deze discussie in het transfertopic over de kampioenskansen van Ajax in de Bundesliga. Terecht dat de man die deze discussie startte in dit topic jou en anderen er steeds op wijst dat ze inhoudelijk en on-topic moeten reageren.

Als je kampioen wordt in de Bundesliga, heeft dat gevolgen voor je transferbeleid. Gewoon ontopic dus.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je kampioen wordt in de Bundesliga, heeft dat gevolgen voor je transferbeleid. Gewoon ontopic dus.

Als Marc Overmars een buitenechtelijke relatie heeft met de hond van Leo Beenhakker en daarom elke dag te laat op het werk verschijnt en zijn telefoon niet opneemt, heeft dat ook gevolgen voor je transferbeleid. Zullen we het daar dan ook over gaan hebben?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar hoezo kan Ajax in de kampioensvoorronde CL met haar geplaatste status niet winnen van de kampioen van Albani??
 

ElSimao

Active member
Als Marc Overmars een buitenechtelijke relatie heeft met de hond van Leo Beenhakker en daarom elke dag te laat op het werk verschijnt en zijn telefoon niet opneemt, heeft dat ook gevolgen voor je transferbeleid. Zullen we het daar dan ook over gaan hebben?

Waarom niet?
 

ElSimao

Active member
Maar hoezo kan Ajax in de kampioensvoorronde CL met haar geplaatste status niet winnen van de kampioen van Albani??

Het ligt allemaal dicht bij elkaar. Vorig jaar won Ajax bijna de EL, maar tegen Legia was het al kantje boord. Had je dat verloren, had men ook gezegd dat Ajax niks te zoeken zou hebben in de KO-fase EL. De werkelijkheid bleek anders.
 
Bovenaan