JFK
Well-known member
Mooi, eens kijken wat Overmars bij elkaar gaat zoeken. Ik gok op die mislukte Peruviaan van 5 ton die Feyenoord niet wilde en Haller voor 10 miljoen.
Met Haller ga je er wel op vooruit.
Mooi, eens kijken wat Overmars bij elkaar gaat zoeken. Ik gok op die mislukte Peruviaan van 5 ton die Feyenoord niet wilde en Haller voor 10 miljoen.
Hangt er vanaf waar je naar kijkt. Qua velddoelpunten en assists kun je nog beter Havenaar halen. Haller wordt overschat. Voor 10 miljoen moet je er niet aan beginnen. Ik vind Milik een betere spits. Heeft andere specifieke kwaliteiten dan Haller, maar wel kwaliteiten waar je meer aan hebt.Met Haller ga je er wel op vooruit.
Locadia is de ideale Ajax-spits.
Prima. Halen we ook Vilhena op bij Feyenoord. Geen moeite mee.
Die heeft net bijgetekend dus daar zullen we de hoofdprijs voor moeten betalen . Circa 2 miljoen zal dat denk ik zijn.
Ajax had hem weer op zijn 14e opgepikt nadat hij bij PSV was weggestuurd. Geen makkelijke jongen schijnbaar.Hij was zelfs al weggestuurd bij Ajax.
Hij moet toch iets kunnen als hij telkens weer onderdak krijgt bij een club.
Waar haal je dit lul verhaal vandaan?Doordat Ajax na gisteravond zeker is van een groepsfase (CL of EL) zou de kans dat Balotelli komt groter zijn geworden, hij komt niet voor in de plannen van Klopp bij Liverpool en heeft dan de garantie van Europees voetbal...
En toch geloof ik er niet in dat een speler als Balotelli naar de NL competitie komt...
Weet even niet meer waar ik dat vanmiddag precies zag, dus even gegoogled...Waar haal je dit lul verhaal vandaan?
maar waar rook is...
Ajax heeft toch echt nog een verdediger, spits en vleugelspeler nodig als ze ook maar iets willen in Europa. Wat is die Overmars nu aan het doen?