Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Met Haller ga je er wel op vooruit.
Hangt er vanaf waar je naar kijkt. Qua velddoelpunten en assists kun je nog beter Havenaar halen. Haller wordt overschat. Voor 10 miljoen moet je er niet aan beginnen. Ik vind Milik een betere spits. Heeft andere specifieke kwaliteiten dan Haller, maar wel kwaliteiten waar je meer aan hebt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Over die Flores lees ik alleen maar slechte verhalen. Er hebben Feyenoorders van het weekend zitten kijken naar een wedstrijd van zijn club. Alleen maar balverlies. De filmpjes op youtube tonen ook weinig rendement. Van mij mogen jullie 'm hebben. Ik ben blij met Berghuis.
 

Batigoal

Well-known member
Er is weer eens een jeugdspeler vertrokken. De 16-jarige verdediger James Fofana gaat van Ajax naar Lazio Roma.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax transfer topic

Rechtsback toch? Dat soort type klerenkasten heeft Ajax gek genoeg als rechtsback in vrijwel ieder jeugdelftal van wat ik zie spelen. Wat er dan het eerste haalt is toch weer net even wat anders met Tete, Van Rhijn en Van der Wiel. Zou best weer een vroegbloeier kunnen zijn die toch Ajax 1 niet zou halen.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Hij moet toch iets kunnen als hij telkens weer onderdak krijgt bij een club.

Type klerenkast. Sterk in de duels. Ik meen hem bij Feyenoord B1 - Ajax B1 aan het werk te hebben gezien. Ik kan er uiteraard naast zitten en zeker gezien Ajax in veel jeugdelftallen een donkere klerenkast op rechtsback heeft. Was zo'n beetje het enige lichtpuntje bij Ajax in een wedstrijd waarin Ajax duidelijk haar dag niet had. Zijn vaak vroegbloeiers die wegzakken zodra het fysieke voordeel afneemt.
 

JMD

Well-known member
Doordat Ajax na gisteravond zeker is van een groepsfase (CL of EL) zou de kans dat Balotelli komt groter zijn geworden, hij komt niet voor in de plannen van Klopp bij Liverpool en heeft dan de garantie van Europees voetbal...

En toch geloof ik er niet in dat een speler als Balotelli naar de NL competitie komt...
 

Marinos

Well-known member
Doordat Ajax na gisteravond zeker is van een groepsfase (CL of EL) zou de kans dat Balotelli komt groter zijn geworden, hij komt niet voor in de plannen van Klopp bij Liverpool en heeft dan de garantie van Europees voetbal...

En toch geloof ik er niet in dat een speler als Balotelli naar de NL competitie komt...
Waar haal je dit lul verhaal vandaan?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ajax heeft toch echt nog een verdediger, spits en vleugelspeler nodig als ze ook maar iets willen in Europa. Wat is die Overmars nu aan het doen?
 

Hankie

Well-known member
Ajax heeft toch echt nog een verdediger, spits en vleugelspeler nodig als ze ook maar iets willen in Europa. Wat is die Overmars nu aan het doen?
dee66479015013f87097a77bc577902a.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan