Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Dat is ook weer zo, inderdaad.

Wat gaat er nu met Zivkovic gebeuren? Weer een jaartje verhuurd? Zo ja, dan hoop ik dat hij naar Excelsior gaat.

Ik ben bang dat het voor Zivkovic gewoon over is bij Ajax. Met Cassierra en nu Dolberg zal hij de komende jaren weinig aan bod komen.

Traor? ben ik wel blij mee. Was bij Vitesse op het einde erg sterk en vorig seizoen in de Premier League ook een aantal goede wedstrijden gespeeld. Bovendien iemand die ook op de flanken kan spelen, dus dat is mooi meegenomen. Ik denk dat de aanvallers van Ajax dit seizoen regelmatig met elkaar van positie gaan wisselen tijdens een wedstrijd en in dat systeem past Traor? perfect.
 

Batigoal

Well-known member
Klopt.

Chelsea-fans op Twitter trouwens teleurgesteld over het verhuren van Traor?. Hij speelde in de voorbereiding ten faveure van Lo?c R?my, dus een voordeel is dat Traor? gewoon fit is om direct te spelen.
 

de waan

Well-known member
Het is een gok, maar als ie Ajax naar de CL helpt is het al een paar keer terug verdiend.

Bovendien mist Ajax die 2 miljoen natuurlijk niet.
 

Pascallovic

Well-known member
Het is een gok, maar als ie Ajax naar de CL helpt is het al een paar keer terug verdiend.

Bovendien mist Ajax die 2 miljoen natuurlijk niet.
Wanneer Ajax een spits voor 8 miljoen had gehaald was het ook een gok, dus wat dat betreft valt het reuze mee en inderdaad als ie Ajax naar de CL helpt levert dat 10x de huursom op. Voor het geld is prima gehandeld.
 

Ceephax

New member
Traor? is geen echte afmaker, die schiet er nooit 25/30 in. Bovendien ook weer erg jong en wisselvallig. Het is wel een creatieve speler op de flanken.
 

Jozsef

New member
In een offensief team als Ajax gaat Traor? er gewoon 25 maken hoor. Klassespits, die ook in de combinatie goed uit de voeten kan. Goede zet van Bosz.
 

Jozsef

New member
Ziyech? Als Ajax dat voor elkaar krijgt pas ik mijn eindstandvoorspelling direct aan. Dan zijn ze in mijn ogen d? favoriet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben er al weken bang voor dat Ziyech opeens naar Ajax of PSV gaat. Hopelijk komt er snel een buitenlandse club.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ah ok, ben net wakker dus het eerste wat ik natuurlijk doe is naar DVK en niet naar een of andere obscure website.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan