Jullie mogen eerst nog 6 jaar blij zijn om Milik voor zo'n achterlijk bedrag verkocht te hebben
Ondertussen laten we haalbare opties als Berghuis wel naar de concurrentie vertrekken...Geruchten gaan dat Ajax achter Januzaj aan zou zitten (net als een rits andere topclubs). De Belg is niet meer nodig bij Man U.
Zou een hele mooie versterking zijn voor Ajax, maar die is denk ik niet haalbaar
Geruchten gaan dat Ajax achter Januzaj aan zou zitten (net als een rits andere topclubs). De Belg is niet meer nodig bij Man U.
Zou een hele mooie versterking zijn voor Ajax, maar die is denk ik niet haalbaar
Premier League toch of waren ze gedegradeerd? Berghuis deed het wel aardig bij Oranje.
Speelde Watford in de championship dan? Afgezien van het feit dat het niveau in de championship hoger is dan eredivisie.
Maar waarom is iedereen nou opeens zo enthousiast over Berghuis? 9 wedstrijden bij een Championship club.
Voor Eredivisie begrippen een topspeler en moet bij Ajax nog zien dat ze wel met een topspeler komen.Maar waarom is iedereen nou opeens zo enthousiast over Berghuis? 9 wedstrijden bij een Championship club.
Ok, 9 wedstrijden in de PL dan en een paar leuke wedstrijden in Oranje maar goed, we zullen zien wat hij toe gaat voegen aan Feyenoord.
Duurt wel lang die definitieve bevestiging van de transfer van Milik.
Misschien zijn ze er tijdens de keuring achter gekomen dat hij er geen klote van kan.
Duurt wel lang die definitieve bevestiging van de transfer van Milik.
Mooi, eens kijken wat Overmars bij elkaar gaat zoeken. Ik gok op die mislukte Peruviaan van 5 ton die Feyenoord niet wilde en Haller voor 10 miljoen.Nu bevestigd.
30 miljoen + bonussen
Ajax kocht hem voor 3 miljoen. Dat noemen we een werelddeal.