Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Jullie mogen eerst nog 6 jaar blij zijn om Milik voor zo'n achterlijk bedrag verkocht te hebben

Misschien moeten we in Nederland eens inzien dat je voor spelers als Janssen of Milik 20 tot 35 miljoen kunt vangen omdat ze in het buitenland van gekkigheid niet meer weten wat ze met hun geld aan moeten. Kunnen we misschien met slim inkopen en duur verkopen weer iets van het enorme gapende gat tussen de NLse clubs en de rest van Europa dichten in plaats van elke keer maar verbaast te doen dat ze in het buitenland tientallen miljoenen willen betalen voor redelijke spelers.
 

JMD

Well-known member
Geruchten gaan dat Ajax achter Januzaj aan zou zitten (net als een rits andere topclubs). De Belg is niet meer nodig bij Man U.

Zou een hele mooie versterking zijn voor Ajax, maar die is denk ik niet haalbaar
 

Pascallovic

Well-known member
Geruchten gaan dat Ajax achter Januzaj aan zou zitten (net als een rits andere topclubs). De Belg is niet meer nodig bij Man U.

Zou een hele mooie versterking zijn voor Ajax, maar die is denk ik niet haalbaar
Ondertussen laten we haalbare opties als Berghuis wel naar de concurrentie vertrekken...
 

SanMark.

Well-known member
Geruchten gaan dat Ajax achter Januzaj aan zou zitten (net als een rits andere topclubs). De Belg is niet meer nodig bij Man U.

Zou een hele mooie versterking zijn voor Ajax, maar die is denk ik niet haalbaar

Past prima in het rijtje Eto, Balloteli en Januzaj.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Premier League toch of waren ze gedegradeerd? Berghuis deed het wel aardig bij Oranje.
 

ALenstra

Well-known member
Speelde Watford in de championship dan? Afgezien van het feit dat het niveau in de championship hoger is dan eredivisie.
 

JMD

Well-known member

Eef de Kip

Well-known member
Ok, 9 wedstrijden in de PL dan en een paar leuke wedstrijden in Oranje maar goed, we zullen zien wat hij toe gaat voegen aan Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien zijn ze er tijdens de keuring achter gekomen dat hij er geen klote van kan.

Testen ze enkel de conditie, gewrichten en het hart. Ze komen er pas achter dat hij niet kan voetballen bij de presentatie als hij over zijn poten valt als hij moet gaan hooghouden. Dan is de inkt al lang en breed droog.
 

Pascallovic

Well-known member
Nu bevestigd.

30 miljoen + bonussen

Ajax kocht hem voor 3 miljoen. Dat noemen we een werelddeal.
Mooi, eens kijken wat Overmars bij elkaar gaat zoeken. Ik gok op die mislukte Peruviaan van 5 ton die Feyenoord niet wilde en Haller voor 10 miljoen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan