Het was ook niet mijn meest geslaagde moet ik eerlijk toegeven.Ah ok, sorry maar m'n gevoel voor humor is vanavond even niet wat het moet zijn.
Het was ook niet mijn meest geslaagde moet ik eerlijk toegeven.Ah ok, sorry maar m'n gevoel voor humor is vanavond even niet wat het moet zijn.
Ah ok, sorry maar m'n gevoel voor humor is vanavond even niet wat het moet zijn.
Nu wachten op de ruil Haller-Zivkovic met bijbetaling van een miljoentje of acht.
Zou het Utrecht lukken omdat te betalen ?
Als we Ziyech halen kunnen we ook meteen een sloot aan andere middenvelders afschrijven. Nouri, de Jong, van de Beek en Sinkgraven komen er dan voorlopig niet in.
Nouri vraag ik me sowieso af of dat wat gaat worden. Drie jaar geleden al eens bij de voorbereiding gehaald omdat het zo'n toptalent zou zijn, maar nog steeds zelfs niet bij Jong Ajax kunnen overtuigen. Daar waar generatiegenoot Van de Beek wel de 'normale' weg van ontwikkeling volgt.
Waar zijn toch die echte toppers die op hun 17e gewoon fluitend in het eerste overeind blijven.
Erg opvallend. Zeker gezien het niveau van de eredivisie omlaag gaat en de tegenstanders ook steeds jonger zijn.