Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Jammer dat Milik net niet de duurste Pool aller tijden wordt. Dan maar de duurste Eredivisie-transfer aller tijden.

Is er eigenlijk een bron voor dit bedrag?
 

Batigoal

Well-known member
Volgens de Telegraaf gaat Ajax bij een vertrek van Milik op zoek naar een nieuwe spits, maar het rijtje namen dat wordt genoemd is weer lekker fantasieloos. Net als vorig jaar worden weer Traor?, Haller en Dost genoemd. Weet niet of dit een gevalletje kopi?ren-plakken is uit eerdere artikels of dat Overmars daadwerkelijk iemand uit dit rijtje wil halen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik mag toch hopen dat ze met dat scoutingapparaat is met een lijstje kunnen komen waarop iig 2 of 3 namen staan waar ze ons mee verassen. Positief dan wel te verstaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Als we Ziyech halen kunnen we ook meteen een sloot aan andere middenvelders afschrijven. Nouri, de Jong, van de Beek en Sinkgraven komen er dan voorlopig niet in.
 

Batigoal

Well-known member
Als we Ziyech halen kunnen we ook meteen een sloot aan andere middenvelders afschrijven. Nouri, de Jong, van de Beek en Sinkgraven komen er dan voorlopig niet in.

Nouri vraag ik me sowieso af of dat wat gaat worden. Drie jaar geleden al eens bij de voorbereiding gehaald omdat het zo'n toptalent zou zijn, maar nog steeds zelfs niet bij Jong Ajax kunnen overtuigen. Daar waar generatiegenoot Van de Beek wel de 'normale' weg van ontwikkeling volgt.
 

Marinos

Well-known member
Nouri vraag ik me sowieso af of dat wat gaat worden. Drie jaar geleden al eens bij de voorbereiding gehaald omdat het zo'n toptalent zou zijn, maar nog steeds zelfs niet bij Jong Ajax kunnen overtuigen. Daar waar generatiegenoot Van de Beek wel de 'normale' weg van ontwikkeling volgt.

Die jongen is nu net 19, leuk dat hij drie jaar geleden een keer mee mocht doen in de voorbereiding maar toen was hij dus net 16. Nu door Bosz bij de A-selectie gehaald dus verloopt in principe prima volgens de normale route.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan