H Hij noemt hem zelfs defensief beter dan Hummels. mg:
Wat hebben we hier gelachen h?, om Heiko. Ok?, was in zijn HSV-tijd maar het is voor Ajax ?cht te hopen dat ie zich sindsdien heeft ontwikkeld.
Het lagere tempo zal hem zeker goed doen. In de duels is hij nooit slecht geweest.Misschien komt hij nu wel tot zijn recht, op een lager niveau
Blijkbaar ziet Bosz het (nog) niet zitten in Muric en Cerny want het schijnt dat Cassierra vanavond op links speelt en Dolberg in de spits. Dat zou ik nogal een opvallende opstelling vinden.
Ach er klopt sowieso al weer niet veel van. We hebben nu 3 spitsen in de wedstrijdselectie zitten waar we niks van mogen verwachten. Op het middenveld mis je 2 beoogde basisspelers en de ervaren vervanger Serero behoort niet eens meer tot de selectie van het eerste. Als laatste hebben we anderhalf jaar geleden 7 miljoen voor Sinkgraven neergelegd en die mag zelfs bij het ontbreken van 2 middenvelders, de verkoop van Fischer en de lichte blessure van Younes nog niet in de basis starten.Begint dat gegoochel nu al? Ik dacht dat we na De Boer wel klaar zouden zijn met spitsen op de vleugels en vice versa.
gillen, ik zet de nootjes vast klaar.
Maar goed, dat wordt dus weer eind augustus een vage Afrikaanse spits uit het oostblok.