Als je echt niet kan lezen dat het geen directe kritiek op de spelers is, maar op het beleid wat Ajax voert, dan houdt het gewoon op hoor. Alsof we hier hopen dat die spelers het slecht doen, omdat we nogal gereserveerd zijn dat ze gehaald worden.
Droom lekker verder in die goednieuwsshow van je als het om Ajax gaat. Paar fakkels erbij, kan niet missen.
Ik vond Gabrich een hele goede spits. Daar had Louis kijk op.
'Kishna en Lazio vinden elkaar in vierjarig contract'
De bekende Italiaanse journalist Gianluca di Marzio meldt bij Sky Italia dat Ricardo Kishna en Lazio Roma een principe akkoord hebben over een vierjarig contract. Mino Raiola zou daarover gisteren een akkoord hebben bereikt. De aanvaller van Ajax zou bij Lazio een bedrag van 1,2 miljoen euro per jaar kunnen gaan verdienen. Lazio Roma moet nog wel tot een akkoord komen met Ajax. Volgens Mike Verweij zou de Italiaanse club zich tot gisterenavond niet formeel hebben gemeld bij Ajax.
Je bedoelt dat het je favoriete spits was. Maar als Feyenoorder zijnde moet je toch nog meer genoten hebben van Ledezma.
Goed voor die jongen. Was bij Ajax toch een beetje uitgeleerd.
Volgens mij slaat Ajaxjeugd nu de boel kort en klein thuis.
Ik mis hem af en toe echt wel.
Volgens mij slaat Ajaxjeugd nu de boel kort en klein thuis.
Ik ben het wachtwoord voor dat account kwijt, anders zou ik wel weer eens inloggen.
Meer iemand om te lachen.Alsof je grootste vijand is afgepakt?
Het zat er wel in dat Kishna zou vertrekken. Jammer, ik zag het wel in hem zitten. Hopelijk is Younes een aanwinst.
Best nog een mooi bedrag 4,5 miljoen.
Daarnaast lijkt Itali? mij nu ook niet bepaald een walhalla voor vleugelspelers.
Die Italianen zijn knettergek. € 4,5 mln. voor een speler die nog helemaal niets heeft laten zien. Het lijken wel Engelsen.
Daarnaast lijkt Itali? mij nu ook niet bepaald een walhalla voor vleugelspelers.